plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۲۶۲۳۴
در دیدار نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

سردار اشتری: هزینه‌های جرم در کشور پایین است و بازدارنده نیست

پلیس در جلب رضایت شهروندان رتبه خوبی دارد
فرمانده کل انتظامی کشور به اقدامات ارزنده پلیس در حوزه های امنیتی کشور اشاره و بیان داشت: در بحث امنیت اجتماعی، برخورد با اراذل و اوباش، جمع آوری معتادان و دستگیری مواد فروشان و همچنین برخورد با سارقان به صورت شبانه روزی در تلاشیم؛ اگر چه مسئله اقتصادی تاثیر بسزایی دارد اما هزینه های جرم پائین است و از بازدارندگی برخودار نمی باشد.
سردار اشتری: هزینه‌های جرم در کشور پایین است و بازدارنده نیست
به گزارش ایصال نیوز، سردار حسین اشتری در دیدار نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به اینکه ارتقاء امنیت اخلاقی نیاز جامعه است، بیان داشت: یکی از وظایف اصلی پلیس مقابله با ناهنجاری های حوزه امنیت اخلاقی و حفظ و ارتقاء شان این مهم در جامعه است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی30 دستگاه در امر عفاف و حجاب دخالت دارند خاطر نشان کرد: همکاران ما در مجموعه پلیس کشور اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده اند و خواستار کمک سایردستگاه های دخیل در این امر می باشیم .

فرمانده انتظامی کل  کشور افزود: پلیس هیچ وقت کار را تعطیل نکرده و با برنامه ریزی مدون و تلاش، همکاران در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

این مقام ارشد انتظامی کل  کشور در ادامه اظهار داشت: مجموعه فراجا کار خود را در حوزه عفاف و حجاب با برنامه ریزی شروع کرده و در این زمینه با جریان های سازمان یافته هم در فضای مجازی و هم در اماکن و معابر برخورد کرده است البته بیشتر به دنبال باندها و شبکه ها می باشیم که همکاران ما در این زمینه اقدامات خوب و ارزنده ای را انجام داده اند.

سردار اشتری به همکاری برخی از دستگاه های دخیل در امر عفاف و حجاب با پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: البته در اقدامات میدانی پلیس بهتر و قوی تر عمل کرده است.

وی ابراز امیدواری کردبا اجرایی شدن مصوبه شورای عالی فرهنگی در حوزه برخورد با متخلفان عفاف و حجاب و استفاده از محدودیت های اجتماعی برای افراد متخلف و هنجار شکن از بازدارندگی خوبی برخوردار شود.

فرمانده کل انتظامی کشور به اقدامات ارزنده پلیس در حوزه های دیگر امنیتی در سطح کشور اشاره و بیان داشت: در بحث امنیت اجتماعی ، برخورد با اراذل و اوباش ، جمع آوری معتادان و دستگیری مواد فروشان و همچنین برخورد با سارقان به صورت شبانه روزی در تلاشیم، اگر چه مسئله اقتصادی تاثیر بسزایی دارد اما هزینه های جرم پائین است و بازدارندگی برخودار نمی باشد.

سردار  اشتری از ارائه خدمات به شهروندان در خصوص اربعین حسینی (ع) خبر داد و اظهار داشت: 30 هزار نفر از همکاران ما در مجموعه پلیس به صورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی به زائران برای ارائه به موقع گذرنامه و تامین امنیت در مرزها هستند.

وی همچنین به رضایتمندی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم از پلیس در تامین امنیت جامعه اشاره کرد و افزود: بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته پلیس به لحاظ کسب رضایتمندی شهروندان از رتبه خوبی برخوردار است.

این مقام ارشد انتظامی کشور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی به لحاظ تعدد شرکت ها و کارخانجات تولیدی و مشکلات کارگری با تجمعات و اعتراضات زیادی روبه رو بوده و همچنین به دلیل معبر بودن بسیاری از محموله های کالای قاچاق و مواد مخدر  از این استان عبور  می کنند، اما با تلاش های صورت گرفته فرمانده و مجموعه انتظامی استان به لحاظ امنیتی از رتبه خوبی در کشور برخوردار است.

سردار  اشتری در پایان با قدردانی از سردار "حسن مفخمی شهرستانی" فرمانده انتظامی اسبق استان مرکزی در تامین امنیت در استان مرکزی در دوره خدمتی بیان داشت: امیدواریم سردار" هادی رفیعی کیا" که از فرمانده هان با تجربه و پرتلاش کشور هستند بتوانند این مسیر را با سرعت هرچه بیشتر به پیش ببرند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما