plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۲۶۱۵۷
با درو کردن مدالهای طلا، نقره و برنز

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمان جهان شد

پایان رقابت‌ها؛ امشب در صوفیه بلغارستان
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با درو کردن مدالهای طلا، نقره و برنز پیش از پایان مسابقات در صوفیه، به مقام قهرمانی جهان رسید.
تیم کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمان جهان شد
به گزارش ایصال نیوز، رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در حالی امشب در شهر صوفیه بلغارستان به پایان می‌رسد که تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با توجه به کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره در پنج وزن نخست و حضور ۳ کشتی‌گیر در دیدار فینال و دو کشتی‌گیر در دیدار رده بندی پنج وزن دوم، به مقام قهرمانی رسید.

در پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و ابوالفضل چوبانی در وزن ۸۷ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.

در رقابت‌های پنج وزن دوم که فینال و رده بندی آن امشب برگزار می‌شود، سعید اسماعیلی در وزن ۶۰ کیلوگرم، علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم و علی عابدی درزی در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. سید دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم و امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز راهی دیدار رده بندی شدند.

گفتنی است در دوره گذشته این رقابت‌ها که سال گذشته در روسیه برگزار شد، تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با کسب یک طلا، یک نقره و ۵ برنز پس از روسیه عنوان نایب قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما