plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۲۶۱۳۲

وقوع آتش‌سوزی بزرگ در مجاورت فرودگاه بین‌المللی سوچی روسیه

در پی وقوع آتش‌سوزی در مجاورت یک فرودگاه بین‌المللی روسیه، نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وقوع آتش‌سوزی بزرگ در مجاورت فرودگاه بین‌المللی سوچی روسیه
به گزارش ایصال نیوز، رسانه‌های غربی و روسی روز شنبه تصاویری از وقوع آتش‌سوزی در مجاورت فرودگاه بین‌المللی «سوچی» واقع در جنوب شرقی روسیه منتشر کردند.

به نوشته روزنامه «اکسپرس» انگلیس، این آتش‌سوزی بزرگ در یک انبار در مجاورت فرودگاه رخ داده و ستون عظیمی از دود غلیظ از داخل فرودگاه قابل مشاهده است.

در تصاویر منتشر شده از این حادثه، مأموران آتش‌نشانی در حال تلاش برای خاموش کردن شعله‌های آتش دیده می‌شوند.
اکسپرس نوشت، در حال حاضر نشانه‌ای از دست داشتن اوکراین در این آتش‌سوزی دیده نمی‌شود.

کانال تلگرامی خبرگزاری «ریا نووستی» نیز به نقل از وزارت امور اضطراری روسیه نوشت، این آتش‌سوزی در «مجاورت» فرودگاه رخ داده و هیچ هواپیمایی آسیب ندیده است.

شهر سوچی واقع در جنوب شرقی روسیه و در نزدیکی مرز گرجستان قرار دارد. این شهر ساحلی مجاور به دریای سیاه، علاوه بر اینکه یک مرکز توریستی در فصل تابستان محسوب می‌شود، محل برگزاری شماری از نشست‌های مهم دولت روسیه است.

با توجه به فاصله شهر سوچی از اوکراین، احتمال دست داشتن کی‌یف در این حادثه پایین است گرچه ممکن است از طریق اقدام خرابکارانه یا با استفاده از موشک‌های دوربرد آمریکایی انجام شده باشد.

گزارش‌ها درباره برخورد پهپاد اوکراین به مقر دریای سیاه روسیه

در تحولی دیگر در جنگ اوکراین، روز شنبه و در حالی که رسانه‌های اوکراینی از هدف قرار گرفتن مقر دریای سیاه روسیه در شبه جزیره کریمه خبر دادند، فرماندار «سواستوپول» از سرنگونی یک پهپاد اوکراین خبر داد.

«میخائیل رازوُژایف» فرماندار محلی سواستوپول می‌گوید که یک پهپاد اوکراینی در مقر ناوگان دریای سیاه روسیه در شبه جزیره کریمه ساقط شد.

منابع رسانه‌ای روسیه گزارشی به نقل از فرماندار سواستوپول در شبه جزیره کریمه منتشر کردند که در آن این مقام محلی توضیحاتی درباره سرنگونی پهپاد اوکراینی مطرح کرده است.

به گزارش راشا تودی، «میخائیل رازوُژایف» فرماندار سواستوپول روز شنبه (امروز) اعلام کرد که یک پهپاد اوکراینی که در ارتفاع پایین در حال پرواز بود، در نزدیکی ساحل به سمت مقر ناوگان دریای سیاه روسیه در شبه جزیره کریمه شد.

در چند روز گذشته حمله پهپادی و موشکی متعدد ارتش اوکراین علیه پایگاه های ارتش روسیه در کریمه شدت گرفته است. العا لم

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما