plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۲۶۱۱۳

روسیه: آمریکا، اقتصاد اروپا را قربانی می کند

ویاچسلاو ولادین، رئیس دومای ایالتی در روسیه اعلام نمود که واشنگتن آماده است برای حفظ قدرت خود در جهان هر کاری انجام دهد.
روسیه: آمریکا، اقتصاد اروپا را قربانی می کند
ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای ایالتی روسیه گفت که واشنگتن آماده است برای حفظ قدرت در جهان، با قربانی کردن رفاه شهروندان و اقتصاد اروپا، هر کاری انجام دهد.

واشنگتن اروپا را محکوم به گرسنگی، سرما و انزوا می کند. در ایالات متحده آمریکا، گاز امروز 333 دلار در هر 1000 متر مکعب است. خود واشنگتن آن را 7.3 برابر گرانتر به اروپا می فروشد و اقتصاد کشورهای اتحادیه اروپا را غیررقابتی می کند. در اروپا تورم در حال حاضر به رکورد رسیده است.

ولودین در کانال تلگرامی خود نوشت: واشنگتن آماده است برای حفظ قدرت خود در جهان دست به هر کاری بزند و رفاه شهروندان و اقتصاد کشورهای اروپایی را قربانی این امر کند.

روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آنرا "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.

به گفته رئیس جمهور روسیه، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.

وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از ۲۵ مارس، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند. آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت. اسپو تنیک 

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما