plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۲۶۰۹

۱۳۰۰ داوطلب در طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر اصفهان فعالیت می‌کنند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: بیش از یک هزار و ۳۰۰ نجاتگر داوطلب و ۲۰۰ پرسنل در طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر اصفهان در حال خدمت‌رسانی هستند.
۱۳۰۰ داوطلب در طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر اصفهان فعالیت می‌کنند
داریوش کریمی، با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات تابستانه جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: حجم سفرها و تعداد تردد مسافران در جاده‌ها در فصل تابستان افزایش می‌یابد و هر سال بعد از پایان طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر مقدمات طرح امداد و نجات تابستانه فراهم می‌شود.

وی افزود:‌ مقدمات طرح قبل از فصل تابستان فراهم شده، بنابراین با ابلاغ سازمان امداد و نجات کشور طرح امداد و نجات تابستانه از اول تیر ماه شروع و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در این راستا دوره بازآموزی برای نجاتگران، تعمیر، بازسازی و به روزرسانی تجهیزات فرسوده انجام می‌شود گفت: در ایام نوروز و به خاطر حوادث مختلف از جمله سیل، تعدادی از ماشین‌آلات نیاز به تعمیر داشتند که انجام شد و در حال حاضر با آمادگی 100 درصد در خدمت مسافران هستیم.
وی تصریح کرد: تعداد عملیات‌های امداد و نجات هلال احمر در تابستان به علت افزایش علاقه مردم برای رفتن به ارتفاعات، کوه‌ها، دشت‌ها و مناطق مختلف استان بیشتر می‌شود.

کریمی ادامه داد: با انجام سرکشی‌ها، بازرسی‌های نامحسوس و بدون اطلاع که از پایگاه‌ها در ساعات شب و نیمه‌های شب به بعد انجام می‌شود تلاش بر این است تا این پایگاه‌ها را در وضعیت آماده نگه داریم.

وی با اشاره به حضور نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 300 نجاتگر داوطلب و 200 نفر پرسنل در طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر فعال هستند.
کریمی خاطرنشان کرد: نیروهای امداد و نجات در 38 پایگاه امداد و نجات بین شهری، 3 پایگاه امداد و نجات کوهستان، یک پایگاه امداد و نجات ساحلی، یک پایگاه امداد و نجات هوایی در سطح استان آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند تا در صورت نیاز و بروز حوادث در اسرع وقت امدادرسانی انجام شود.

تسنیم

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما