plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۲۶۰۶۵
با کسب سه طلا، یک نقره و چهار برنز

تیم کشتی جوانان ایران قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان شد

معصومی مدعی جدید در سنگین وزن کشتی آزاد جهان
تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب سه طلا، یک نقره و چهار برنز و ۱۵۹ امتیاز تیمی، قهرمانی سال گذشته خود در پیکارهای جوانان جهان را تکرار کرد. رئیس‌ جمهور و رئیس مجلس، قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جوانان را تبریک گفتند.
تیم کشتی جوانان ایران قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان شد
به گزارش ایصال نیوز، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان روزهای ۲۴ تا ۲۶ مردادماه در صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار شد.

برای تیم کشتی آزاد کشورمان، سبحان یاری در وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم مدال طلا کسب کردند.

آرمین حبیب‌زاده در وزن ۶۱ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، حسین محمدآقایی در وزن ۷۰ کیلوگرم، عارف رنجبری در وزن ۸۶ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

در رده‌بندی تیمی، ایران با ۱۵۹ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت، آمریکا با ۱۳۲ امتیاز دوم شد و تیم هند با ۱۱۲ امتیاز سوم شد.

تیم کشتی آزاد جوانان ایران سال گذشته و در مسابقه‌های قهرمانی جوانان جهان در اوفا روسیه نیز قهرمان شده بود.

ظهور مدعی جدید در سنگین وزن کشتی آزاد جهان

امیررضا معصومی در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان جهان با شکست حریفی از هند قهرمان شد و سومین طلای تیم ایران را بر گردن آویخت.

معصومی در این مسابقات همه حریفان را با امتیاز عالی شکست داد.

امیررضا فرزند فردین معصومی از قهرمانان نامدار کشورمان در این مرحله به مصاف نیکولاس فیلدمن از آمریکا رفت و حریف خود را با نتیجه ۱۱ بر یک از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

وی در فینال به مصاف ماهندرا گایکواد از هند رفت و در همان ۳ دقیقه نخست کار را یکسره کرد و حریف هندی را ۱۳ بر ۲ شکست داد و مقتدرانه طلای جهان را به گردن آویخت.

 رئیس‌ جمهور در پیامی، قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جوانان را در رقابت‌های جهانی بلغارستان به ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی، قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران را در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ در صوفیه بلغارستان تبریک گفت.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما