plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۲۵۸۸۳

پیروزی زنان والیبال ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی

تیم ملی والیبال زنان ایران بازی‌های کشورهای اسلامی را با برد آغاز کرد. تیم ملی والیبال زنان ایران روز جمعه، ۲۱ مرداد در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات می‌رود.
پیروزی زنان والیبال ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی
به گزارش ایصال نیوز، تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار خود از بازی‌های کشورهای اسلامی دیروز (چهارشنبه) به مصاف ازبکستان رفت و به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان ایران حریف خود را سه بر یک(۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۶، ۲۶ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۱۶) شکست دادند.

تیم ملی والیبال ایران با این برد صعودش به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قطعی شد و از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز جمعه، ۲۱ مرداد در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات می‌رود تا برای صدرنشینی در گروه تلاش کند.

تیم ملی بانوان کشورمان با ترکیب مائده برهانی، مهسا صابری، نگار کیانی، پوران زارع، الهه پورصالح، شبنم علیخانی، محدثه محشتاقی، تهمینه درگزنی، حانیه محتشمی، زهرا مغانی، فاطمه امینی، ریحانه کریمی، آیتک سلامت و مهسا کدخدا در مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور دارند.

صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی و مهسا آراسته (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و محمد مخدومی به عنوان آنالیزور، تیم ملی والیبال زنان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال هم در سالن حضور داشت و این مسابقه را تماشا کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما