plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۵۷۲۸
همزمان با ایام عزاداری شهادت امام حسین

اصفهانی‌ها، پیکر سه تن از شهدای تازه تفحص شدۀ دفاع مقدس را تشییع کردند

تقدیم ۲۳ هزار شهید در دوران دفاع مقدس توسط مردم اصفهان
همزمان با ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله حسین(ع) و در شامگاه پنجشنبه، مردم ولایتمدار و عزادار اصفهان با پیکر پاک سه تن از شهدای دوران دفاع مقدس وداع کردند. این تشییع با شکوه از پل بزرگمهر اصفهان آغاز و تا گلستان شهدای اصفهان همراه با نوحه خوانی و سینه زنی ادامه داشت.
اصفهانی‌ها، پیکر سه تن از شهدای تازه تفحص شدۀ دفاع مقدس را تشییع کردند
به گزارش ایصال نیوز، مردم شهید پرور شهرستان اصفهان اعم از زن و مرد، پیر و جوان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، استاندار و فرماندار اصفهان و مسوولان استانی و شهرستانی از ساعت های اولیه برای حضور در مراسم تشییع شهدا پل بزرگمهر تجمع کردند.

این مراسم از پل بزرگمهر اصفهان آغاز و تا گلستان شهدای اصفهان همراه با نوحه خوانی و سینه زنی ادامه داشت و مردم این شهرستان با ذکر های " یا زینب، یا حسین، یا زهرا" در مراسم تشییع شهدا شرکت کردند.

مراسم تشییع این شهدا که متعلق به شهرستان‌های خمینی‌شهر، سمیرم و نجف آباد هستند از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه با حضور مردم عزادار حسینی در شهر اصفهان و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

شهید "حیدرعلی فتوحی" فرزند کرمعلی اهل خمینی شهر، متولد ۱۳۴۴ است که در سال ۱۳۶۱ در فکه به مقام شهادت نائل شده است. شهید "سیدعبدالجبار موسوی" فرزند سیدمحمدیار اهل سمیرم و متولد ۱۳۴۰ که در سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

شهید "محمدرضا محمدشفیع جلال‌آبادی" فرزند یدالله اهل نجف آباد و متولد ۱۳۴۱ است که در سال ۱۳۶۱ در فکه به خیل شهدای هشت سال دفاع مقدس پیوسته است.

پیکر شهیدان سید عبدالجبار موسوی و محمدرضا محمدشفیع جلال آبادی پس از تشییع در روز عاشورای حسینی در شهرها و روستاهای شهرستان‌های سمیرم و نجف آباد در شهر سمیرم و روستای جلال آباد نجف آباد به خاک سپرده می‌شوند و تشییع و خاکسپاری پیکر شهید حیدرعلی فتوحی در خمینی شهر برگزار خواهد شد. ا یر نا

اصفهان در دفاع مقدس افزون بر ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما