plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۱۸۹۸۶
در دیدار مدیران شرکت صنایع کاشی اصفهان

سردار رشیدزاده: دفاع مقدس تمام نشده بلکه شکل آن تغییر یافته است

همه وظیفه داریم در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشیم
فرمانده لشگر ۸ زرهی نجف اشرف در دیدار مدیران شرکت صنایع کاشی اصفهان بمناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه دفاع مقدس فقط مربوط به دوران جنگ تحمیلی نبود، اظهارداشت: در آن مقطع نوع دفاع ما جنگی و نظامی بود در حالی که امروز هم دفاع مقدس داریم اما شکل آن عوض شده است.
سردار رشیدزاده: دفاع مقدس تمام نشده بلکه شکل آن تغییر یافته است
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از روابط عمومی کارخانه کاشی اصفهان، سردار سیف الله رشیدزاده اضافه کرد: امروز همگی وظیفه داریم در سنگر دفاع از ارزشهای اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و این را بدانیم که جبهه ما جبهه فرهنگی است.

وی با اشاره به معضلات اجتماعی اعم از اعتیاد، فقر و مسائل ضد اخلاقی تصریح کرد: دشمنان ما همیشه در صدد ضربه زدن به مملکت و جوانان ما بوده و هستند لذا همگی وظیفه داریم در خنثی سازی توطئه آنان هوشیار باشیم.

در این دیدار، ریاست هیئت مدیره صنایع کاشی اصفهان نیز گزارشی از آخرین تحولات و اقدامات انجام شده در راستای حل مشکلات این کارخانه ارائه کرد و گفت: بیش از یکسال از ورود اینجانب به شرکت می‌گذرد و در این مدت تلاش های زیادی در جهت رفع مشکلات کاشی اصفهان برداشته شده است.

مهندس محمد حسین شهسواری افزود: در ۱۳ ماه فعالیت توانستیم ۱۸ ماه حقوق و مزایای کارگران را پرداخت کنیم و با ۱۴۴ نفر از بازنشستگان و منفک شدگان نیز تسویه حساب شده است. هم اکنون ۴۴۰ نفر بطور مستقیم اشتغال به کار دارند و اگر مجبور شدیم قرارداد چند نفر را تمدید نکنیم بجای آن ۱۰۰ نفر کارگر از منطقه جذب کار شده است.

شهسواری با اشاره به بروزرسانی و خرید و نصب دستگاههای جدید در خط تولید عنوان کرد: جدیدترین دستگاه چاپ دیجیتال کاشی خریداری و نصب شده و علاوه بر آن یکی از کوره ها نیز در دست تعمیر و اورهال است که با راه اندازی مجدد آن علاوه بر افزایش ظرفیت تولید ۲۰۰ کارگر نیز جذب بازار کار خواهند شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با حمایت مدیران استانی و شهرستانی مشکلات صنایع کاشی اصفهان هرچه زودتر مرتفع شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما