plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۱۹۸۳۶
در دیدار با معلولان و جانبازان آسایشگاه شهید مطهری

مرتضوی: رئیس جمهوری بطور جدی پیگیر حل مسئله آب اصفهان است

ایثارگران سند آزادگی و اقتدار ملت و نظام اسلامی هستند
استاندار اصفهان گفت: رئیس جمهوری دولت سیزدهم بطور جدی پیگیر حل مسئله آب استان است که این اقدام بی سابقه است. هرگونه تدبیر نامناسب، سوء عملکرد و ضعف ما، شرایط را برای برنامه‌ریزی دشمنان علیه نظام فراهم می‌کند.
مرتضوی: رئیس جمهوری بطور جدی پیگیر حل مسئله آب اصفهان است
به گزارش ایصال نیوز، سید رضا مرتضوی، روز سه‌شنبه در دیدار با معلولان و جانبازان آسایشگاه شهید مطهری اصفهان با تسلیت سالروز رحلت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز ۲۵ آبان بعنوان روز "حماسه و ایثار اصفهان"، افزود: با پیگیری ویژه رییس جمهوری و وزیر نیرو در دولت سیزدهم، اقدامات لازم برای رفع مشکل آب این استان به‌خوبی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: با پیش‌بینی طرح‌هایی برای حل مساله آب اصفهان، بزودی دستورات لازم در این زمینه صادر خواهد شد.

استاندار اصفهان اظهار داشت: دشمنان بدنبال ایجاد تفرقه و اختلاف‌افکنی بین مردم هستند، همه ما باید تلاش کنیم که در دام و هدف دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی قرار نگیریم.

وی با اشاره به تلاش مستمر دشمنان ایران از سال‌های گذشته تاکنون باهدف ایجاد اختلاف در بین مردم این کشور، اضافه کرد: وحدت کلمه مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و تا امروز این نظام را محکم و استوار نگه‌داشته است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سرمایه اجتماعی، مهمترین عامل بقا و قوام نظام جمهوری اسلامی است اما هرگونه تدبیر نامناسب، سوء عملکرد و ضعف ما، شرایط را برای برنامه‌ریزی دشمنان علیه نظام فراهم می‌کند.

وی افزود: مردم همه استان‌های کشور در شرایط کنونی باید در رفتار و کردارشان طوری عمل کنند که دشمنان بفهمند ملت ایران یک امت واحد و منسجم هستند.

استاندار اصفهان گفت: جانبازان و ایثارگران سند حاضر و نمایان آزادگی و اقتدار این ملت و نظام اسلامی هستند.

وی با یادآوری نامگذاری روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در جمهوری اسلامی بنام روز جانباز، ادامه داد: مشکلات و تبعیض‌هایی در خدمت‌رسانی به جانبازان و ایثارگران در کشور وجود دارد که باید نسبت به رفع این نوع نگاه اقدام کرد.

*طرح مشکلات جانبازان استان
در این دیدار همچنین جانبازان با تقدیر از حضور استاندار اصفهان در این مرکز، به ارائه مشکلات اصلی خود پرداختند. جانبازان مباحث مربوط به بیمه تکمیلی، پرداخت سرانه‌های بهداشتی، فرسوده بودن ساختمان مرکز و تجهیز آن، اجرای کامل قانون در رابطه با جانبازان قطع نخاعی و لزوم توجه بیشتر به تکریم ایثارگران و جانبازان در اداره‌ها را از مشکلات خود بیان کردند.

در این بازدید مسعود احمدی نیا، مدیرکل بنیاد شهید و جانبازان استان اصفهان نیز گزارشی از اقدامات انجام‌شده بنیاد در امور جانبازان ارائه کرد.

مردم استان اصفهان در دوران دفاع مقدس ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید، ۵۰ هزار نفر جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و یک‌هزار مفقودالاثر تقدیم انقلاب اسلامی کردند. ۲۵ آبان ۱۳۶۱ در تقویم رسمی کشور و در تاریخ اصفهان به نام روز "حماسه و ایثار مردم اصفهان" نام‌گرفته است و در این روز ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن اصفهانی که در عملیات محرم به شهادت رسیده بودند بر دستان مردم اصفهان تشییع شدند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما