plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۲۵۷۲۶

حضور هزاران فلسطینی در نماز صبح جمعه مسجد الاقصی

هزاران نمازگزار فلسطینی با لبیک به فراخوان کمپین «ندای فجر عظیم» برای مقابله با طرح های شوم رژیم صهیونیستی،با حضور گسترده خود، نماز صبح جمعه را در مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.
حضور هزاران فلسطینی در نماز صبح جمعه مسجد الاقصی
به گزارش ایصال نیوز، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از خبرنگار خود در بیت المقدس اعلام کرد که هزاران فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸، کرانه باختری و قدس اشغالی با حضور در محوطه ها و صحن های مسجد مبارک الاقصی، نماز صبح امروز جمعه را با شکوه هر چه تمام تر در این مکان مقدس به جای آوردند.

فلسطینیان از چندین ماه پیش در چارچوب کمپین «ندای فجر عظیم» و به منظور مقابله با طرح های شوم دشمن صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی، خود را به مسجد الاقصی می رسانند و نماز صبح جمعه را در این مکان مقدس اقامه می کنند.

از سوی دیگر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نسبت به موافقت رژیم صهیونیستی با تعرض شهرک ‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی در روزهای شنبه و یکشنبه آینده هشدار داد.

«عبدااللطیف قانوع» سخنگوی جنبش حماس دیروز پنجشنبه تاکید کرد که دادن مجوز تعرض شهرک ‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی به مناسبت سالروز به اصطلاح تخریب معبد کذایی یهود، تجاوز و تعرضی جدید علیه این مسجد است که موجب تحریک احساسات ملت فلسطین و مسلمانان خواهد شد و ما نسبت به پیامدهای خطرناک آن هشدار می‌دهیم.

قانوع گفت که عموم ملت فلسطین را به حضور گسترده و پررنگ در مسجد الاقصی و مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست به منظور به شکست کشاندن توطئه‌های رژیم اشغالگر علیه این مسجد مقدس فرا می‌خوانیم.

سخنگوی حماس تاکید کرد که تعرض های بی‌وقفه شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی هرگز سبب تغییر حقایق تاریخی و هویت اسلامی این مسجد مبارک نخواهد شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما