plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۲۵۶۶

ثبت‌نام کارت‌ بلیت رایگان خبرنگاری تا ۳ روز آینده تمدید شد

مسئول بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری طرح ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: ثبت‌نام خبرنگاران متقاضی کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو تا ۳ روز آینده ادامه دارد.
ثبت‌نام کارت‌ بلیت رایگان خبرنگاری تا ۳ روز آینده تمدید شد
به گزارش ایصال نیوز، فرهاد خوانساری روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از امروز (۱۱ تیر) تا ۷۲ ساعت اینده سایت تهران من برای متقاضیان دریافت کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو باز شده و خبرنگاران واجد شرایط فرصتی دوباره خواهند داشت که مدارک خود را بارگذاری و در سامانه ثبت کنند.
وی ادامه داد: این فرصت برای استفاده خبرنگارانی است که در مرحله نخست موفق به ثبت اطلاعات و مدارک خود در سامانه مذکور نشده‌اند.
خوانساری همچنین گفت که پس از بررسی و تایید مدارک به متقاضیان کارت بلیت مترو یکساله با شارژ اولیه ۴۰۰ هزار تومانی داده می‌شود.
به گزارش ایرنا، بنابراعلام مسئولان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ امسال ۲ هزار و ۶۰ سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری طبق مصوبه شورای شهر تهران به این قشر داده می‌شود و تا کنون بیشتر پیامک‌ها مبنی بر اختصاص این طرح به خبرنگاران متقاضی ارسال شده است.
براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران افرادی که مشمول طرح ترافیک خبرنگاری شوند از تخفیف ۹۰ درصدی برای ورود به محدوده‌های طرح‌های ترافیکی پایتخت بهره مند می‌شوند.
همچنین بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ درخواست طرح ترافیک خبرنگاری ۹۸ به شهرداری تهران ارسال شده اما طبق مصوبه شورای شهر تنها ۲ هزار و ۶۰ سهمیه به خبرنگاران داده می‌شود و به تمامی خبرنگارانی که سهمیه طرح ترافیک نرسیده کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس با اعتبار یکسال اختصاص می‌یابد.
قرار است اسامی خبرنگارانی که طرح دریافت کنند در سامانه شفافیت به نشانی http://shafaf.tehran.ir منتشر شود.
هم اکنون ۲ طرح، ترافیک و کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود؛ زمان اجرایی روزانه طرح‌های ترافیکی تهران از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ شنبه تا چهارشنبه است ضمن اینکه روزهای جمعه و ایام تعطیل نیز طرح‌های ترافیکی اجرا نمی‌شود.
همچنین طرح کنترل آلودگی هوا علاوه بر روزهای شنبه تا چهارشنبه، روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳ اجرا می‌شود.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما