plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۲۵۶۳

مادر معتاد نوزادش را ۷ میلیون تومان حراج کرد

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: زن معتادی که در یکی از بیمارستان های جنوب تهران زایمان کرده بود قصد داشت نوزاد تازه متولد شده خود را به قیمت هفت میلیون تومان بفروشد.
مادر معتاد نوزادش را ۷ میلیون تومان حراج کرد
سرهنگ رضا جنتی روز سه شنبه افزود: اواخر هفته گذشته زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران زایمان کرد اما هیچیک از اعضای خانواده وی به بیمارستان مراجعه نکردند.
وی با بیان اینکه نوزاد به خاطر اعتیاد مادرش در شرایط سختی بود اظهار داشت: بچه تازه متولد شده به قسمت مراقبت‌های ویژه منتقل شد که مردی با در دست داشتن یک دفترچه بیمه برای پرداخت هزینه و کارهای ترخیص به بیمارستان مراجعه کرد.
جنتی ادامه داد: در بخش اداری بیمارستان متوجه شدند دفترچه بیمه جعل است و با اعلام این خبر مشخص شد مادر بچه از بیمارستان خارج شده و مرد جوان با جعل و جایگزین کردن عکس مادر بچه به جای صاحب دفترچه قصد داشته کارهای ترخیص بچه را انجام دهد.
فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرد جوان به نام فریدون و مرد دیگری که همراهش بود دستگیر شدند و در تحقیقات مشخص شد فریدون با پرداخت مبلغ هفت میلیون تومان به مرد غریبه قصد خرید بچه را داشته است.
وی افزود: در تحقیقات مشخص شد فریدون به واسطه یک زن دیگر با مرد غریبه آشنا شده و با اطلاع از فروش بچه از سوی مادر معتاد قصد خرید بچه را داشته است که این ۲ مرد دستگیر و تحقیقات برای دستگیری مادر بچه و زن جوان که به عنوان واسطه در این پرونده نقش داشته ادامه دارد.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما