plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۲۵۳۸
آرامش و امید لازمه موفقیت در کنکور

کنکوری ها مراقب فریب سودجویان باشند

سازمان سنجش آموزش کشور هیچ گونه کانال اطلاع رسانی در محیط تلگرام ندارد
سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای و برای از بین بردن تمام ابهامات در این زمینه اعلام کرد که با توجه به حساسیت موضوع و تاثیر ادعاهای جعلی و فریبکارانه آنان بر داوطلبان، خانواده‌ها و جامعه، تاکید مؤکد می‌شود که سازمان سنجش آموزش کشور هیچ گونه کانال اطلاع رسانی در محیط تلگرام ندارد. داوطلبان اطلاعات مورد نیازشان را از سایت سازمان سنجش آموزش کشور و هفته‌نامه پیک سنجش دریافت کرده و به محتوای کانال‌های جعلی اعتماد نکنند.
کنکوری ها مراقب فریب سودجویان باشند
یکی از معضلاتی که سازمان سنجش آموزش کشور تقریباً هر ساله با آن مواجه است و به نوعی پای ثابت اطلاعیه‌های این سازمان شده است، جولان سودجویان در شبکه‌های مجازی از بی اطلاعی یا استرس داوطلبان است. این بار شیطنت‌های عامدانه برخی افراد سودجو در کانال‌های تلگرامی، سازمان سنجش را به واکنش واداشت.
ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون سراسری، افراد سودجو با ایجاد کانال‌های جعلی حتی با نام روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در تلگرام و پیام رسان‌ها از طریق درج اطلاعیه‌های سازمان، انجام نظرسنجی و … اعتماد مخاطبان و داوطلبان را جلب و پس از آن برای تحصیل مال نامشروع با ادعای فروش ظرفیت کنکور، اعطای مدرک تحصیلی معتبر و فروش سوالات کنکور اقدام می‌کنند.
سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای و برای از بین بردن تمام ابهامات در این زمینه اعلام کرد که با توجه به حساسیت موضوع و تاثیر ادعاهای جعلی و فریبکارانه آنان بر داوطلبان، خانواده‌ها و جامعه، تاکید مؤکد می‌شود که سازمان سنجش آموزش کشور هیچ گونه کانال اطلاع رسانی در محیط تلگرام ندارد و فقط از طریق کانال‌های ارتباطی شبکه‌های اجتماعی داخلی نظیر سروش، گپ و آی گپ، بله و ایتا برای اطلاع رسانی به داوطبان آزمون‌های سازمان فعال است.
سازمان سنجش خطاب به داوطلبان، اعلام کرد که داوطلبان اطلاعات مورد نیازشان را صرفاً از طریق کانال‌های یادشده همچنین مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و هفته‌نامه پیک سنجش دریافت کرده و به محتوای کانال‌های جعلی اعتماد نکنند. تنها سه روز به برگزاری آزمون پر سر و صدای سال ۹۸ باقی مانده است و سازمان سنجش آموزش کشور اجازه نداد آب در دل داوطلبان تکان بخورد و کنکور طبق برنامه زمانبندی خود راس ساعت هشت صبح پنجشنبه ۱۳ تیرماه کلید می‌خورد و عصر جمعه ۱۴ تیرماه پرونده خود را در نخستین مرحله حساس می‌بندند.
کنکور سراسری سال ۹۸ دانشگاه‌های کشور با رقابت یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ نفر، امسال ۴۹ ساله می‌شود. هر چند تا حذف کامل کنکور در آینده‌ای دور یا نزدیک حاشیه‌های دیگری در انتظار است اما مهم، دور ماندن کنکور امسال از گزند حاشیه‌ها بود.
انتهای پیام/*
۵
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما