plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۲۵۱۸۲
رئیس کل دادگستری استان گیلان خبر داد

قلع و قمع تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی و رفع تصرف اراضی ملی در استان گیلان

قوه قضاییه با هیچکس تعارف نخواهد داشت
رئیس کل دادگستری استان گیلان از آزادسازی یک هزار و ۸۰۶ هکتار از اراضی این استان در یک‌سال گذشته خبر داد و گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال در جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی، رفع تصرف از اراضی ملی و منابع طبیعی، صیانت از منابع آبی استان و سایر موارد اهتمام ویژه ای داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
قلع و قمع تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی و رفع تصرف اراضی ملی در استان گیلان
به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام حمزه خلیلی در تشریح اقدامات دادگستری استان گیلان جهت آزاد سازی و رفع تصرف از اراضی استان گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی استان گیلان، در راستای صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال کاملا جدی است، اظهارکرد: برهمین اساس در یک سال گذشته نشست‌های شورای حفظ حقوق بیت المال در استان به صورت مستمر برگزار شد.

وی افزود: اعضا این شورا در جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی، رفع تصرف از اراضی ملی و منابع طبیعی، صیانت از منابع آبی استان و سایر موارد اهتمام ویژه ای داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در ادامه در خصوص آزادسازی اراضی ملی از تصرفات و تعرضات، عنوان کرد: از تیرماه سال گذشته تا خردادماه امسال با اقدامات به موقع و اجرای قاطعانه احکام قضایی؛ یک هزار و ۸۰۶ هکتار از اراضی ملی استان گیلان رفع تصرف و آزادسازی شد و بدون شک این امر در آینده نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی همچنین تاکیدکرد: نگاه دستگاه قضایی در این حوزه پیشگیرانه است و بر همین اساس هشدارهای لازم را به متعرضان و متصرفان به بیت المال و متخلفان این حوزه داده است و قوه قضاییه در این خصوص با هیچکس تعارف نخواهد داشت و با متصرفان و متعرضان به بیت المال بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما