plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۲۵۱۲۸
در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دهاقان

استاندار اصفهان: با هر گونه دخالت بی‌جا در سرمایه‌گذاری‌ها برخورد جدی خواهد شد

باید حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران انجام شود
سیدرضا مرتضوی با بیان این‌که باید حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران انجام شود گفت: هرگونه دخالت بی‌جا در سرمایه‌گذاری‌ها باید مورد برخورد قرار گیرد. دخالت‌ها موجب ایجاد مانع در اشتغال آفرینی و جهاد اقتصادی می‌شود، همه در جهت حمایت از اشتغال و رونق صنعت اهتمام جدی داشته باشند.
استاندار اصفهان: با هر گونه دخالت بی‌جا در سرمایه‌گذاری‌ها برخورد جدی خواهد شد
به گزارش ایصال نیوز، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دهاقان گفت: مدیریت شهرستان رصد‌های لازم را در جهت انجام تعهدات دستگاه‌های شهرستانی داشته باشند.

وی به بیان این‌که باید حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران انجام شود گفت: هرگونه دخالت بی‌جا در سرمایه‌گذاری‌ها باید مورد برخورد قرار گیرد.

مرتضوی نشان کرد: دخالت‌ها موجب ایجاد مانع در اشتغال آفرینی و جهاد اقتصادی می‌شود، همه در جهت حمایت از اشتغال و رونق صنعت اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار اصفهان با بیان این‌که مراحل اولیه و انجام مطالعات توسعه شهرک‌های صنعتی باید در دستور کار قرار بگیرد گفت: در حال حاضر تمرکز باید بر روی این باشد که افرادی که زمین دریافت نموده اما نسبت به احداث کارگاه اقدام نکرده‌اند، هزینه‌هایی که انجام شده باید به نحو احسن از آن استفاده شود.

وی بیان کرد: در خصوص بازپس‌گیری زمین‌های بلااستفاده از دادگستری درخواست مساعدت خواهیم داشت تا این فرآیند سریع‌تر انجام شود.

دکتر مرتضوی ادامه داد: در خصوص توسعه شهرک صنعتی فعلا اجازه توسعه ۳۰ هکتاری و پیش‌بینی توسعه تا ۱۰۰ هکتار در آینده به شهرک شهرک‌های صنعتی داده خواهد شد.

استاندار اصفهان گفت: رایزنی‌هایی را خواهیم داشت که پس از پیشرفت ۳۰ یا ۴۰ درصدی طرح‌های صنعتی تسهیلات مناسبی به متقاضیان پرداخت شود.

وی همچنین از ایجاد کمیته رصد میزان پیشرفت طرح‌های صنعتی، ذیل معاونت اقتصادی استانداری خبر داد و گفت: در این کمیته وضعیت هر شهرستان را بررسی خواهیم کرد تا اگر نیاز است مکاتبات لازم با مرکز در جهت پرداخت تسهیلات انجام شود.

دکتر مرتضوی در خصوص مشکل گاز تعدادی از واحد‌های گلخانه‌ای گفت: مسیر اجرای طرح گازرسانی در ابتدا باید مشخص شود تا پیگیری‌های لازم در جهت صدور مجوز‌ها در استان و تهران انجام شود.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما