plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۲۵۰۸۲
به همت قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه

عیدانه کمک معیشتی سپاه در استان سیستان و بلوچستان توزیع شد

اهدای 200تن آرد و 10 هزار بسته کمک معیشتی
به مناسبت اعیاد بزرگ اسلامی قربان و غدیر، محموله عیدانه قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهالی کم برخوردار مناطق محروم و مرزی استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.
عیدانه کمک معیشتی سپاه در استان سیستان و بلوچستان توزیع شد
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، به مناسبت اعیاد بزرگ اسلامی قربان و غدیر، محموله عیدانه قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهالی کم برخوردار مناطق محروم و مرزی استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

این محموله که از ابتدای ماه جاری به تدریج توزیع شده است شامل دویست تن آرد، 100 تن برنج و 30 هزار بسته ماکارونی و چای بود که به اهتمام  قرارگاه قدس، بنیاد علوی و خیرین محترم تهیه و تدارک دیده شده است.

این هدیه با همکاری 5 قرارگاه عملیاتی فرعی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چند مرحله در سه هفته اخیر تا به امروز در مناطق کمتر برخوردار مرزی استان سیستان وبلوچستان توزیع گردید.

در همین حال تیم آب رسان معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه متشکل از 8 دستگاه تانکر 18 و 36هزار لیتری در نقاط مختلف دارای تنش آبی و قطعی بویژه در مناطق روستایی هیرمند، سراوان، چابهار، خاش و زاهدان حضور دارند و عملیات آب رسانی را دنبال می کنند.

 این اقدام مردمیاری و اهدای بسته های کمک معیشتی، از جمله اقدامات جاری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مشارکت های همیشگی این نهاد مقدس در اجرای پروژه های عمرانی و سازندگی است که توسط بخش‌های گوناگون قرارگاه های مردم یاری و محرومیت زدایی این نهاد به عنوان معین دولت ها به صورت متناوب در فصول و ماههای مختلف سال انجام شده و در حال انجام است.

 درسال گذشته و ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۳۶۱ پروژه عمرانی در استان توسط سپاه اجرا و تحویل شده و ۱۱۳۱ پروژه نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما