plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۲۴۶۲۰

گوشت گوسفندی در بازار ۳۰ هزار تومان ارزان شد

بررسی های میدانی نشان می دهد که قیمت گوشت گوسفندی در بازار به کمتر از ۲۰۰ هزارتومان رسید که نسبت هفته گذشته روند کاهشی داشته است و وضعیت بازار بیانگر تداوم کاهش قیمت ها خواهد بود.
گوشت گوسفندی در بازار ۳۰ هزار تومان ارزان شد
به گزارش ایصال نیوز، بررسی ها در بازار نشان می  دهد که قیمت هر کیلوگرم شقه گوشت گوسفندی در هفته گذشته ۲۲۴ هزار تومان بود که امروز در ابتدای فصل تابستان قیمت این محصول به ۱۸۰ تا ۱۸۹ هزارتومان رسیده است یعنی کاهش بیش از  ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان را داشته است.

همچنین امروز قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط بین ۲۰۰ تا ۲۲۵ هزارتومان، بوقلمون ۶۰ تا ۶۹ هزارتومان، تخم مرغ مارک دار ۳۰ تایی بین ۷۰ تا ۷۵ هزارتومان، ماهی قزل آلا زنده بین ۸۹ تا ۹۹ هزارتومان و گوشت مرغ بین ۵۰ تا ۶۴ هزارتومان بوده است.

« علی اصغر ملکی» رییس اتحادیه گوشت گوسفندی نیز از کاهش ۳۰ هزار تومانی قیمت این نوع گوشت خبرداد و گفت: طی یک ماه اخیر گوشت قرمز بیشتر از هر کالای دیگری روند کاهشی داشته که علت آن پایین آمدن قدرت خرید مردم و گرم شدن هوا است که به نظر می رسد این روند کاهش قیمت ادامه داشته باشد.

وی قیمت هر کیلوگرم شقه بره ماده گوسفندی را بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان و شقه نر گوسفندی بدون دنبه را بین ۱۷۰ تا ۱۷۵ هزار تومان عنوان کرده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما