plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۲۴۵۱
«ابو اسامه المهاجر» در یمن دستگیر شد

نیروهای ویژه سعودی از دستگیری سرکرده گروه تروریستی داعش در یمن، خبر دادند

امیر داعش در یمن ملقب به «ابو اسامه المهاجر» و مسئول مالی این گروه تروریستی همراه با تعدادی دیگر در یمن دستگیر شدند
نیروهای ویژه سعودی با کمک نیروهای یمنی(شبه‌نظامیان طرفدار دولت مستعفی یمن) امیر داعش و تعدادی از همراهانش را در تاریخ سوم ژوئن ۲۰۱۹ بازداشت کردند.
نیروهای ویژه سعودی از دستگیری سرکرده گروه تروریستی داعش در یمن، خبر دادند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از فارس، منابع خبری سعودی روز سه‌شنبه گزارش دادند، سرکرده داعش در یمن ملقب به «ابو اسامه المهاجر» و  مسئول مالی این گروه تروریستی، بازداشت شد.
در همین ارتباط، خبرگزاری دولتی عربستان «واس» گزارش داد که نیروهای ویژه سعودی  در این عملیات مهم و غافلگیر کننده منزل محل تجمع  تروریستها را به محاصره در آورده و موفق شدند، امیر داعش در یمن، همراه با مسئول مالی و تعدادی از همدستانشان در یمن را دستگیر کنند و همزمان تعدادی از زنان و کودکان داعشی را نیز به محل امن انتقال دادند.
از سوی دیگر، «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی در این خصوص گفت که «نیروهای ویژه سعودی با کمک نیروهای یمنی(شبه‌نظامیان طرفدار دولت مستعفی یمن) امیر داعش و تعدادی از همراهانش را در تاریخ سوم ژوئن ۲۰۱۹ بازداشت کردند». وی مدعی شد که «این عملیات در ادامه همکاری بین عربستان و دولت یمن (دولت مستعفی یمن به ریاست عبد ربه منصور هادی) و در راستای تلاش‌های عربستان برای مبارزه با تروریسم و از بین بردن گروه‌های تروریستی صورت گرفت».
این اظهارات سخنگوی ائتلاف متجاوز به یمن در حالی مطرح می‌شود که عربستان سعودی به گفته بسیاری از ناظران، خود از حامیان عناصر تروریستی در کشورهایی مانند عراق و سوریه و یمن است.
گفتنی است، چهار ماه قبل نیز یمن اعلام کرد ماجد فرحان یکی از سران سازمان القاعده و مسئول عضوگیری برای این سازمان در تعز و دیگر استان‌های یمن را دستگیر کرده است.
انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما