plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۲۴۴۷۲
وزیر بهداشت خبر داد

تیم پزشکی ایران در آستانه جام جهانی فوتبال به قطر اعزام می شود

حضور سه گروه از پزشکان ایرانی در دوحه
وزرای بهداشت دو کشور ایران و قطر با تشکیل کارگروهی تخصصی، همکاری های بهداشتی - پزشکی در پشتیبانی از برگزاری جام جهانی قطر را آغاز کردند. سه گروه  از پزشکان متخصص و فوق تخصصی ایرانی در سه حوزه طب ورزشی، تروما و چشم پزشکی همزمان با برگزاری جام جهانی به دوحه اعزام می شوند.
تیم پزشکی ایران در آستانه جام جهانی فوتبال به قطر اعزام می شود
به گزارش ایصال نیوز، دکتر بهرام عین اللهی با اعلام این خبر گفت: کادر سلامت جمهوری اسلامی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور خواهد داشت.

وزیر بهداشت افزود: سه گروه  از پزشکان متخصص و فوق تخصصی ایرانی در سه حوزه طب ورزشی، تروما و چشم پزشکی همزمان با برگزاری جام جهانی به دوحه اعزام می شوند.

دکتر عین اللهی همچنین از اعزام شماری از پرستاران دوره دیده و دارای مهارت مراقبت های ویژه به این کشور همزمان با جام جهانی خبر داد و افزود: با توجه به تدوین پیوست سلامت برای جام جهانی پیش بینی می شود، ظرفیت مشترک مناسبی بین دو کشور برای تبادل تجربیات در حوزه های طب ورزشی، تروما، چشم پزشکی و همچنین  پرستاری (مراقبت های ویژه) ایجاد شود.
 
گفتنی است دکتر محمد حسین نیکنام، دستیار ویژه وزیر و مدیر کل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت در سفری که به تازگی به دوحه داشته، ضمن تقدیم دعوت نامه دکتر عین اللهی از وزیر بهداشت عمومی قطر برای سفر به جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت های کشورمان را برای همکاری های پزشکی در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده بود.

در این سفر گسترش همکاریهای آموزشی، بهداشتی، درمانی، دارویی و تحقیقاتی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

همچنین در خصوص برگزاری جلسه بعدی کارگروه مشترک در جمهوری اسلامی توافق شد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما