plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۲۴۳۲۵

توضیحات دادستان شهریار درباره علت فوت افراد در آتش سوزی سفره‌خانه اندیشه

دادستان شهریار گفت: در آتش سوزی رستورانی در شهر اندیشه شهرستان شهریار هفت نفر بر اثر استنشاق دود و گازهای سمی و در نهایت خفگی کشته شده اند و دچار سوختگی نشده اند.
توضیحات دادستان شهریار درباره علت فوت افراد در آتش سوزی سفره‌خانه اندیشه
به گزارش ایصال نیوز، حمید عسگری پور افزود: حادثه آتش سوزی حوالی ساعت ۲۰ سه شنبه شب در سفره خانه سنتی چتر شهرک مریم شهر اندیشه شهرستان شهریار رخ داد.

وی یادآور شد: این سفره خانه در زیر زمین قرار داشت و نزدیک به ۱۵ پله به طرف پایین می خورد. عسگری اظهار داشت: تمامی دیوارها و اشیای موجود در این رستوران قابلیت اشتعال را داشت و مراسم تولد نیز در نزدیکی پل ها و خروجی سفره خانه در حال برگزاری بود که حادثه رخ داد.

دادستان شهریار گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد یک بادکنک حاوی گاز هلیوم دچار انفجار و اشتعال و در نهایت منجر به انتقال آتش سوزی در سطح رستوران شده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از شعله ور شدن فضا, متوفیان به سمت انتهای رستوران تا نزدیکی آشپزخانه فرار می کند ولی در نهایت در همین نقطه بر اثر خفگی جان خود را از دست می دهند.

عسگری پور ادامه داد: جنازه سه کودک خردسال, سه زن و یک مرد میانسال در حالی که دچار خفگی شده اند پیدا شد اگرچه آثار سوختگی روی آنان بسیار خفیف بود.

دادستان شهریار با بیان اینکه جزئیات این موضوع در دست بررسی است از خروج ۲ خانم در حین وقوع حادثه از رستوران و نجات آنان خبر داد. وی اضافه کرد: هویت همه افراد مصدوم و کشته شده در این حادثه کاملا پیداست اولیای دم فوت شدگان در محل حضور دارند و تمامی همسایگان رستوران نیز این افراد را می شناختند.

گفتنی است؛ سخنگوی اورژانس نیز اعلام کرد: حوالی ساعت ۲۰ دیشب در محدوده یک قهوه‌خانه (رستوران) در فاز ۱ شهرک اندیشه، یک انفجار و آتش‌سوزی در مراسم جشن تولد را دریافت کردیم. در این حادثه ۳ کودک، ۳ خانم و یک آقا فوت شده‌اند یک نوزاد به بیمارستان انتقال داده شده است.

آخرین خبرها حاکی است کودک ۳ ساله هم پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است. علت این حادثه توسط نیروهای آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما