plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۲۴۱۸۴

جشن قهرمانی تیم فوتبال بانوان خاتون بم در ایلام

خاتون، صاحب هشتمین جام قهرمانی طی دوران حضورش در لیگ برتر فوتبال زنان ایران شد. شهرداری سیرجان نایب قهرمان شد و سپاهان اصفهان به مقام سوم رسید. زهرا قنبری ستاره خط حمله خاتون موفق شد تا برای سومین‌بار خانم گل لیگ فوتبال زنان شود.
جشن قهرمانی تیم فوتبال بانوان خاتون بم در ایلام
به گزارش ایصال نیوز، تیم فوتبال بانوان خاتون بم که پیش از این، قهرمانی خود را مسجل کرده بود، در دیدار مقابل تیم پالایش گاز ایلام نیز توانست با نتیجه ۵ بر۱، این تیم را شکست دهد و با این نتیجه به استقبال جشن قهرمانی برود.

بازیکنان خاتون بعد از اتمام دیدار تیم‌شان در مقابل پالایش گاز ایلام در ورزشگاه عدالت ایلام جشن قهرمانی گرفتند و مراسم اهدای جام برگزار شد و عاطفه رمضانی کاپیتان خاتون بم، جام قهرمانی را بالای سر برد تا رسماً خاتون، صاحب هشتمین جام طی دوران حضورش در لیگ برتر فوتبال زنان شود.

تیم فوتبال زنان خاتون بم با کسب مقام قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان توانست سهمیه حضور در رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های زنان آسیا را به‌دست آورد و شاگردان جعفری در شهریورماه باید در مقابل رقبای آسیایی خود به میدان بروند.

پارسال برای نخستین‌بار، تیم زنان شهرداری سیرجان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور یافت که در پایان شهرداری سیرجان در منطقه غرب آسیا در بین ۴ تیم به مقام دومی دست پیدا کرد.

*نایب قهرمانی شهرداری سیرجان و سومین مقام سومی سپاهان

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان، دیدار هفته پایانی‌اش را به علت حضور نیافتن ملوان بندرانزلی برگزار نکرد تا قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان با کسب پیروزی انضباطی با ۵۷ امتیاز در چهاردهمین دوره رقابت‌ها به کار خود پایان دهد و آن‌ها بعد از خاتون بم عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

طلایی‌پوشان سپاهان اصفهان هم که همواره در تلاش برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان بوده‌اند، بازهم در طلسم‌شکنی ناکام بودند و فصل جاری لیگ برتر را با کسب ۵۳ امتیاز در رتبه سوم به پایان بردند.

*بهترین گلزن تاریخ لیگ زنان و سومین کفش طلا!

زهرا قنبری ستاره ۳۰ ساله خط حمله تیم فوتبال زنان خاتون بم که در فصل جاری توانست برای ششمین‌بار همراه بمی‌ها قهرمانی لیگ برتر را به‌دست آورد، آماری استثنایی در ادوار لیگ برتر فوتبال زنان دارد و توانست رکورد فوق‌العاده خود را بهبود بخشد.

قنبری که توانسته بود ۲ کفش طلا را در ادوار لیگ برتر فوتبال زنان به‌دست بیاورد و رکورد بیشترین گل زده در یک‌فصل (فوتبال زنان و مردان) را در سال ۹۷-۱۳۹۶ به نام خود ثبت کرد، در فصل جاری موفق شد تا برای سومین‌بار خانم گل لیگ فوتبال زنان شود.

ستاره خاتون بم با ۳۹ گل زده به کار خود در چهاردهمین فصل لیگ برتر فوتبال زنان پایان داد. او در ادوار لیگ برتر فوتبال زنان موفق شده ۲۴۱ گل بزند که از این حیث در تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان رکورددار بوده و زهرا قنبری توانسته آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما