plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۲۴۱۲
روزنامه عکاظ عربستان مدعی شد

شرکت نایل ست، پخش برنامه های سه شبکه ایرانی را متوقف کرد

عربستان و هم پیمانانش، پیوسته در صدد توقف پخش شبکه های ایرانی هستند
اقدام نایل ست در توقف پخش این سه شبکه ایرانی پس از آن صورت گرفته که رؤسا و هیئت های عربی شرکت کننده در کنفرانس مکه بر ضرورت ادامه تحریم کانال های ماهواره هایی که از حمایت مالی ایران برخوردارند، از طریق ماهواره های عربی تأکید کرده بودند.
شرکت نایل ست، پخش برنامه های سه شبکه ایرانی را متوقف کرد
به گزارش ایصال نیوز، روزنامه عکاظ مدعی شد نامه ای از شرکت نایل ست دریافت کرده که در آن با اشاره به تصمیم سران عربی در اجلاس مکه در ماه گذشته، این شرکت پخش سه شبکه ماهواره ای ایرانی به نام آی فیلم عربی و انگلیسی و پرس تی وی را بر روی نایل ست بمدت دو سال متوقف نموده و علاوه بر آن هیچ قراردادی نیز با این شبکه ها منعقد نخواهد کرد. عکاظ همچنین مدعی است مدیران نایل ست اعلام کرده اند قرارداد الجزیره عربی قطر نیز تمام شده است و دیگر تمدید نخواهد شد. الجزیره فعلا روی همان مدار نایل ست و از طریق یوتلست فرانسه برنامه پخش می کند.
 اقدام نایل ست در توقف پخش برنامه های آی فیلم و پرس تی وی ایران، پس از آن صورت گرفته که رؤسا و هیئت های عربی شرکت کننده در کنفرانس مکه بر ضرورت ادامه تحریم کانال های ماهواره هایی که از حمایت مالی ایران برخوردارند، از طریق ماهواره های عربی تأکید کرده بودند.
گفتنی ست نایل ست مدعی شده است که این سه شبکه به دلیل پخش برنامه هایی با گرایش های طایفه ای متوقف شده است.
انتهای پیام/*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما