plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۶
کد مطلب : ۲۴۰۶۲
با تأکید بر ضرورت رسیدگی به معیشت کارکنان نیروی انتظامی

انتقاد رییس مجمع نمایندگان اصفهان از وضعیت بودجه ای استان اصفهان

بودجه عمرانی استان‌ها هنوز ابلاغ نشده است
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: وضعیت بودجه این استان در وضعیت نگران کننده ای قرار دارد در حالی که هنوز در کشور بودجه عمرانی هیچ استانی ابلاغ نشده است. رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان همچنین خواهان رسیدگی به وضعیت بودجه ای و معیشتی کارکنان نیروی انتظامی شد.
انتقاد رییس مجمع نمایندگان اصفهان از وضعیت بودجه ای استان اصفهان
به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی دیروز چهارشنبه در سی و یکمین جلسه مجمع نمایندگان استان که در محل دانشگاه پیام نور اصفهان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به مشکلات عدیده استان به‌خصوص آب جلسه ای با معاون اجرایی رییس جمهور برگزار خواهیم کرد که مشکل آب استان را مطرح کنیم.

وی افزود: تعیین بیش از ۸۰ درصد بودجه اوراق مشارکتی برای استان اصفهان موجب شده است که پیمانکاران استان با توجه به تنزیل پرداخت‌ها از پذیرش پروژه های جدید و یا ادامه روند پروژه ها امتناع کنند. و

وی ادامه داد: بیشتر استان‌ها ۶ ماه اول فصل کاری برای جذب این بودجه دارند و در ۶ ماه دوم نمی توانند این رقم را جذب کنند که انتظار داریم دولت با توجه به اینکه مجلس امسال بودجه را به موقع تحویل داده است؛ بودجه استان را زودتر ابلاغ کند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت: نمایندگان مجلس استان اصفهان نیز در این زمینه ورود پیدا خواهند کرد و جلسه ای با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در دولت برگزار می کنند و خواستار ارتقای بودجه استان خواهند شد.

وی افزود: همواره بودجه استان اصفهان نسبت به بودجه استان‌های هم رده خود کمتر و کم رنگ است در حالی که پرداختی استان بعد از تهران بیشترین رقم خزانه است و بیشترین سپرده گذاری بانک ها مربوط به این استان است.

وی همچنین یکی از مشکلات مطرح شده و قابل پیگیری را مسائل مالی دانشگاه پیام نور استان عنوان کرد و گفت: این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه ها بیشترین خدمت رسانی را دارد اما ۱۳ واحد پیام نور در استان اصفهان تعطیل شده است.

حجت الاسلام موسوی لارگانی اضافه کرد: در برخی مناطق محروم خانواده ها اجازه تحصیل خارج شهرستان به دختران خود نمی دهند، لذا تعطیلی این واحدها باید بازنگری شود . وی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانی دانشگاه پیام نور را از دیگر مسائل قابل پیگیری عنوان کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان همچنین خواهان رسیدگی به وضعیت بودجه ای و معیشتی کارکنان نیروی انتظامی شد.

وی در پایان احیای نقش رشته ورزشی کُشتی در اصفهان توسط رییس فدراسیون کشتی و مجمع نمایندگان به کمک باشگاه ذوب آهن و فولاد مبارکه را از دیگر مطالبات اصفهان عنوان کرد.

همچنین سردار محمد رضا میر حیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان به خلاء های قانونی،مشکلات و موانع خدمت و امنیت اشاره کرد و گفت: توجه به جایگاه پلیس و حافظان امنیت،معیشت کارکنان و فشارکاری کارکنان نیروی انتظامی در جنگ اقتصادی و فرهنگی از مطالبات ما بوده است.

وی افزود: استاندارد سازی و هوشمندسازی ایست و بازرسی و طرح مشکلات استان اصفهان در شورای امنیت ملی از دیگر مطالبات مهم دیگر است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین خواستار مصوب شدن مراکز ایست و بازرسی دایر هم مرز با استان مرکزی و لرستان ما بین خمین و گلپایگان و الیگودرز و بویین و میاندشت شد.

سی و یکمین مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و مشکلات این خطه با حضور گروهی از مدیران و مسوولان در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما