plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۲۳۹۹۰
رکوردشکنی تاریخی آبی پوشان پایتخت

استقلال اولین قهرمان بدون باختِ تاریخ لیگ برتر شد

جشن قهرمانی لیگ برتر بیست و یکم برگزار شد
استقلال با تساوی در آخرین بازی خود در لیگ برتر و با کسب 68 امتیاز ضمن شکستن رکورد بیشترین امتیاز تاریخ لیگ برتر و بدون باخت، عنوان مقام قهرمانی را از آن خود کرد.
استقلال اولین قهرمان بدون باختِ تاریخ لیگ برتر شد
به گزارش ایصال نیوز، در هفته سی‌ام بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، شامگاه دوشنبه نهم خرداد  و از ساعت: 19:00 در ورزشگاه آزادی تهران در حضور بیش از 75 هزار تماشاگر و با داوری امیرسامان سلطانی، استقلال در آخرین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر نتوانست از سد نفت مسجدسلیمان عبور کند و دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلال در نهایت با کسب 68 امتیاز ضمن شکستن رکورد بیشترین امتیاز تاریخ لیگ برتر و بدون باخت، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

استقلال می توانست در همان دقایق نخست به گل رسید. یک ارسال پشت مدافعین با فرار تند و تیز حردانی همراه شد که شوت این بازیکن در موقعیت تک به تک را محسن زاده گلر نفت راهی کرنر کرد.

در ادامه بازی در میانه میدان دنبال شد تا اینکه ارسال سلمانی پس از برخورد به مدافع نفت تغییر مسیر داد و در آستانه ورود به دروازه توسط محسن زاده مهار شد. روستایی نیز فرصت خوبی داشت که شوت این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

در ادامه آبی پوشان یکی دو موقعیت نصف و نیمه را از دست دادند تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم حسین زاده صاحب یک فرصت خوب گلزنی شد که ضربه او را باز هم گلر نفتی ها مهار کرد. در دقیقه 59 ضربه ایستگاهی دیدنی مهدی پور با کمترین اختلاف ممکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

 آبی پوشان می توانستند در دقیقه 63 به گل دست پیدا کنند. روی اشتباه مدافعین میهمان، سلمانی و حسین زاده مقابل دروازه نفت صاحب فرصت شدند که تعلل این دو بازیکن باعث از دست رفتن این موقعیت شد.

حسین زاده در دقیقه 68 یک بخت مسلم گلزنی را از دست داد. ارسال جلالی در دهانه دروازه به او رسید که ضربه سر وینگر جوان آبی ها به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی بازی و وقت های تلف شده، استقلال چند موقعیت خوب را از دست داد که مهمترین آنها شوت عزیزبک آمانوف بود که به تیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلال با آخرین مساوی و رکوردشکنی تاریخی، جشن قهرمانی لیگ برتر بیست و یکم را برگزار کند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما