plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۳
کد مطلب : ۲۳۹۱۳

حمایت همه جانبه نظامیان اشغالگر از راهپیمایی پرچم صهیونیست ها

رژیم صهیونیستی 3 هزار پلیس را در بخش قدیمی قدس برای تامین امنیت شهرک نشینان صهیونیست قبل از برگزاری راهپیمایی پرچم که روز یکشنبه برگزار خواهد شد، مستقر کرده است. گروه‌های فلسطینی هشدار دادند راهپیمایی پرچم، مثل یک بشکه باروت منطقه را به آتش خواهد کشید.
حمایت همه جانبه نظامیان اشغالگر از راهپیمایی پرچم صهیونیست ها
به گزارش  ایصال نیوز، در حالی که اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی برای برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی خشم فلسطینی ها را شعله ور کرده است، ناصر الهدمی رئیس هیات مبارزه با یهودی سازی گفت: رژیم صهیونیستی می خواهد خود را دارای حاکمیت بر شهر و طرف پیروز در نبرد سیطره بر آن نشان دهد، لذا به طور حتم راهپیمایی پرچم را برگزار می کند به این دلیل که برگزار نکردن آن به معنای ضعف رژیم و عدم سیطره اش بر قدس است.

یکی از رهبران فتح نیز گفت: درصورتیکه دشمن خواهان آرامش است باید شهرک نشینان صهیونیست را مهار کند نه اینکه جوانان قدس را بازداشت کند زیرا قدس با تمام درختان، سنگ، زمین، هوا و جوانان قدس، فلسطینی و عربی است.

در همین حال، روز جمعه یک نوجوان فلسطینی به  نام «زید محمد غنیم» در جریان درگیری فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در شهرک الخضر در جنوب بیت لحم به شهادت رسید.

این نوجوان فلسطینی در حالی به شهادت رسید که رژیم صهیونیستی خود را برای راهپیمایی موسوم به پرچم آماده می کند.

بسیاری از گروه‌های مختلف فلسطینی نسبت به عواقب برگزاری این راهپیمایی تحریک آمیز هشدار دادند.

راهپیمایی پرچم صهیونیست ها قرار است روز یکشنبه به مناسبت سالروز اشغال بخش قدیمی قدس اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۹۶۷ برگزار می شود.

گفتنی است؛ به گزارش النشره، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که اسرائیل مصمم است راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی را طبق روال معمول سازماندهی کند و تغییری در روند برگزاری آن ایجاد نشده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی این سخنان را پس از نشست و رایزنی با مقامات نظامی و امنیتی این رژیم برای پیگیری تحولات مربوط به راهپیمایی پرچم ایراد کرد و افزود: راهپیمایی پرچم طبق روال معمول از محله «باب العامود» عبور کرده و مقابل دیوار براق (ندبه) به پایان خواهد رسید و از داخل مسجد الاقصی عبور نخواهد کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما