plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۲۳۶۶۴
با ورود دستگاه قضایی

سه واحد تولیدی با ۱۳۵ نیروی کار در شهرستان بویین‌ زهرا احیاء شد

گره‌گشایی از مشکلات حوزه صنعت در دستور کار است
رئیس دادگستری شهرستان بویین‌ زهرا از توابع استان قزوین با بیان اینکه با ورود دستگاه قضایی سه واحد تولیدی تعطیل احیاء شد، گفت: ۱۳۵ کارگر مشغول کار به شدند.
عکس از بابک جدّی
عکس از بابک جدّی
به گزارش ایصال نیوز، میرحسین حسینی در تشریح اقدامات دادگستری شهرستان بویین زهرا در راستای رفع موانع تولید و تحقق شعار سال و سیاست اقتصاد مقاومتی در سال گذشته، بیان کرد: دستگاه قضایی علیرغم اینکه در حوزه صنعت و تولید وظیفه مستقیم ندارد، اما در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه در این حوزه ورود جدی داشته و تا کنون با اقدامات دستگاه قضایی بخش قابل توجهی از موانع تولید برداشته شده و از مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران گره‌گشایی شده است.

وی افزود: بر همین اساس دادگستری شهرستان بویین زهرا نیز در بحث گره‌گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ورود جدی داشت و مسائل این حوزه به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت و در سال گذشته نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در این شهرستان به صورت مستمر برگزار و مصوبات خوبی به تصویب رسید.

حسینی به اقدامات دادگستری شهرستان در سال ۱۴۰۰ اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۹ نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان برگزار و مسائل و مشکلات ۲۸ واحد صنعتی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس مصوبات صادره مشکلات ۱۲ واحد تولیدی در این شهرستان مرتفع شد. 

رئیس دادگستری شهرستان بویین زهرا تأکید کرد: همچنین در جهت عارضه یابی از مشکلات، تعداد ۱۸ مورد بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی با حضور مسئولان قضایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی و انجام شد و بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته ۳ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل این شهرستان احیاء و به چرخه تولید بازگشت.

حسینی ادامه داد: با توجه به مجموع اقدامات و حل و فصل مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید، زمینه بازگشت به کار ۱۳۵ نفر فراهم شد و دستگاه قضایی نسبت به حل مشکلات کارگری نیز اهتمام ویژه دارد.

رئیس دادگستری شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: در سال جاری نیز رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات حوزه صنعت و تولید در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی در دستور کار دادگستری شهرستان قرار دارد و امیدواریم با مجموعه تلاش‌ها تا حد توان امنیت اقتصادی را برای فعالان این حوزه فراهم کرد تا دغدغه‌ای جزء مقوله تولید نداشته باشند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما