plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۲۳۱۷۴

یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به «اریحا»

به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به «اریحا» در کرانه باختری، شماری از فلسطینیان مجروح شدند.
یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به «اریحا»
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از فلسطین الیوم، سلسله حملات وحشیانه نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری ادامه دارد.

نظامیان صهیونیست این بار به «اریحا» در کرانه باختری یورش بردند. بر اساس این گزارش، به دنبال یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه «عقبة جبر» در اریحا درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت.

شاهدان عینی اعلام کردند که در جریان این درگیری‌ها شماری از فلسطینیان مجروح شدند.

این درحالی است که روز گذشته خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج از فلسطین سخنانی را در خصوص اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی در طول ماه مبارک رمضان مطرح کرده بود.

وی گفت: ملت فلسطین پس از روزها جهاد و رویارویی با اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی، این نبرد را پیروزمندانه به پایان رساند. مشعل در ادامه اظهاراتش تصریح کرد که استراتژی دشمن صهیونیستی مبتنی بر سیطره نهایی بر سرتاسر سرزمین فلسطین است و این رژیم به هر شیوه‌ای در تلاش برای یکسره کردن نبرد در مسجد الاقصی است.

وی خاطر نشان کرد که ملت فلسطین با تکیه بر حق خود در قدس و مسجد الاقصی، شجاعانه در برابر تجاوزات اشغالگران صهیونیست ایستاد و ثابت کرد که این مسجد تنها متعلق به مسلمانان است و یهودیان هیچ حقی در آن نداشته و ندارند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما