plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۲۲۸۳۰

بازداشت ۱۲ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه ضمن یورش به کرانه باختری ۱۲ فلسطینی از جمله شماری از اسرای آزاد شده را بازداشت کردند. گروه‌های مقاومت فلسطین با هشدار به نظامیان صهیونیستی، گفتند: «مقاومت فراگیر» تنها گزینه بازدارنده در برابر دشمن است.
بازداشت ۱۲ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
به گزارش ایصال نیوز، به نقل از العهد، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت.

شاهدان عینی اعلام کردند که ۱۲ فلسطینی توسط صهیونیست‌ها بازداشت شدند. در میان بازداشت شدگان نام شماری از اسرای آزاد شده به چشم می‌خورد. این در حالی است که پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری واکنش نشان دادند.

گروه‌های مقاومت فلسطین با هشدار نسبت به اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیستی، در این خصوص گفتند: «مقاومت فراگیر» تنها گزینه بازدارنده در برابر دشمن صهیونیستی است.

این گروه‌ها همچنین افزودند: ما معتقدیم که مقاومت مسلحانه تنها گزینه‌ای است که رژیم صهیونیستی را از تداوم ارتکاب جنایت‌هایش علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی باز می‌دارد. هرگز از این گزینه دست نمی‌کشیم.

از سوی دیگر، مرکز اطلاع رسانی فلسطین، از وقوع عملیات ضداسرائیلی در شهر اشغالی عسقلان در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد و افزود جوانی فلسطینی با سلاح سرد به یک افسر اسرائیلی در شهر عسقلان حمله و او را مجروح کرده است.

در پی این عملیات، نیروهای پلیس اسرائیلی حاضر در مکان به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

گفتنی است؛ چند روز پس از تنش های صهیونیستی و شهادت چهار فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست، تشکیلات خودگردان فلسطین سکوت خود را شکست و از زبان نخست وزیر خود، این تجاوزها را بعلاوه تصمیم این رژیم برای ساخت بخش های جدیدی از دیوار آپارتاید، محکوم کرد.

محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تجاوزهای پی در پی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد و از جامعه بین المللی خواستار شد که از سیاست های دوگانه خود دست بردارند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما