plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۴
کد مطلب : ۲۲۹۰۳
سخنگوی دولت خبر داد:

استعفای مدیر و ناظم مدرسه‌ متخلف در قیچی کردن موی سر دانش ‌آموزان

سخنگوی دولت گفت: متخلفی که کرامت دانش‌آموزان را حفظ نکرده بود به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد، مدیر و معاون ‎مدرسه نیز استعفا دادند.
استعفای مدیر و ناظم مدرسه‌ متخلف در قیچی کردن موی سر دانش ‌آموزان
به گزارش ایصال نیوز، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏متخلفی که کرامت دانش‌آموزان را حفظ نکرده بود به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد، مدیر و معاون ‎مدرسه نیز استعفا دادند. سوء رفتارهای شخصی و خارج از ضابطه قابل انتساب به جامعه خدوم فرهنگیان نیست.»

گفتنی است؛ اخیرا ویدئویی در شبکه های اجتماعی از قیچی زدن موی سر تعدادی دانش آموز در حیاط یک مدرسه منتشر شد که وزارت آموزش و پرورش در واکنشی به این اقدام، آن را تخلف اعلام و از برخورد با فرد خاطی خبر داد.

صادق ستاری فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش نیز در صفحه توییتری اش در این باره نوشت: «‏ وَلَقَدْ کَرَّمْنا بَنِی آدَمَ... و ما فرزندان آدم را بسیار گرامی داشتیم.»

وی افزود: رفتار فرد خاطی با دانش آموزان عزیز (قیچی کردن مو) طبق ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات اداری"اعمال و رفتار خلاف شئون اداری یا شغلی است" که از طریق هیئت رسیدگی به تخلفات اداری، مجازات و تنبیهات مقرر در این قانون رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما