plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۲۲۴۷۴
در ویژه برنامه تجدید میثاق با شهدا

مرتضوی: پرداختن صحیح به جهاد تبیین، تلاش دشمن برای تحریم و تحریف را بی‌اثر می‌کند

تحریم هم می‌رود و اثری از آن در جامعه ما نخواهد بود
استاندار اصفهان گفت: اگر به درستی به موضوع جهاد تبیین پرداخته شود، تحریم هم می‌رود و اثری از آن در جامعه ما نخواهد بود، ولی سرباز رسانه‌ای دشمن، تمام تلاش خود را در این جبهه به‌کار گرفته تا اثرگذار باشد، هر چند خودش می‌داند که در یک کشوری با این وسعت و توانمندی امکان تحریم وجود ندارد بلکه با تحریف و تبلیغ شرایط را به سمتی می‌برد که مردم دچار مشکلات معیشتی می‌شوند.
مرتضوی: پرداختن صحیح به جهاد تبیین، تلاش دشمن برای تحریم و تحریف را بی‌اثر می‌کند
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه تجدید میثاق با شهدا  ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: امیدواریم سال جدید سال متفاوتی باشد و بتوانیم در این سال ظهور حضرت ولی عصر(عج) را داشته باشیم و همگی در رکاب ایشان سربازی کنیم.

وی افزود: سال گذشته سال متفاوتی در استان اصفهان بود که  اپیدمی کرونا که همه کشور را درگیر کرده و استان اصفهان هم از این قائده مستثنی نبود، کرونا محدودیت‌های مستمر خود را در طول سال در بسیاری از فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی سایه انداخته بود و در یک شرایط غیرمعقول برای آبادانی ایران عزیز و خدمت‌رسانی به مردم تلاش کردیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه دشمن، بحث‌های معیشتی را بر مردم ما تحمیل کرده گفت: در این قسمت شاید بخش قابل توجهی از خساراتی که متوجه کشور و مردم می‌شود ناشی از تحریم نیست بلکه ناشی از تحریف‌هایی است که صورت می‌گیرد و به دلیل عدم پرداختن صحیح به جهاد تبیین که مقام معظم رهبری به عنوان یکی از اساسی‌ترین کارهای این دوره تاکید دارند، جوزدگی و جریان‌های رسانه‌ای، شرایط را بارها و بارها سخت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد اگر به درستی به موضوع جهاد تبیین پرداخته شود، تحریم هم می‌رود و اثری از آن در جامعه ما نخواهد بود، ولی سرباز رسانه‌ای دشمن، تمام تلاش خود را در این جبهه به‌کار گرفته تا اثرگذار باشد، هر چند خودش می‌داند که در یک کشوری با این وسعت و توانمندی امکان تحریم وجود ندارد بلکه با تحریف و تبلیغ شرایط را به سمتی می‌برد که مردم دچار مشکلات معیشتی می‌شوند.

مرتضوی تصریح کرد: با تلاش مسئولان ثباتی در این زمینه به ویژه در سه ماهه انتهایی سال شکل گرفت و با بازدیدهایی که صورت گرفت مردم دغدغه‌ایی برای تهیه مایحتاج خودشان نداشتند که جای تشکر از مجموعه حوزه تنظیم بازار دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته به اصفهان از سمت دیگری فشار وارد شد گفت: قصه پر غصه خشکسالی و مصائب بخش فلات مرکزی و حوزه آبریز زاینده‌رود، مشکلاتی را رقم زد که به لطف بارندگی‌های اخیر شرایط به نحوی رو به بهبود رفت، ولی اقداماتی که باید انجام شود نباید از اولویت بیفتد چرا که پرداختن به آنها به صورت مستمر و یک نگاه متعالی در حوزه فلات مرکزی بتوانیم امید پایداری را در استان اصفهان و سایر استان‌های همجوار به وجود بیاورد.

استاندار اصفهان افزود: به علت مشکلاتی که در سال گذشته گریبانگیر استان اصفهان شده بود، مقرر شد شورای اداری استان در روزهای ابتدایی سال و آغاز به‌کار رسمی با حضور در گلستان شهدای اصفهان و طلب کمک از شهدای گرانقدر، تلاش کنیم سال متفاوتی را در عرصه خدمت‌رسانی شروع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از سنت‌های حسنه که مردم در آغاز سال  بر قبور شهدا حاضر می‌شوند نشان از این دارد که به روز یوم الحساب فکر کنیم و امروز هم ما یکی از نگاه‌هایی که داشته باشیم این باشد که چه میزان از این موقعیتی که در اختیار ما گذاشته شده در خدمت به مردم در استان و کشور استفاده کنیم.

مرتضوی با بیان اینکه امسال را با روحیه جهادی و مجاهدانه که مسیر شهداست، آغاز کنیم گفت: به دنبال ترویج این اندیشه در دستگاه‌ها باشیم و تلاش کنیم متفاوت با سال‌های گذشته، خدمت به مردم را به نحو احسن انجام بدهیم به طوری که ارباب رجوع متوجه این تفاوت شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: مقام معظم رهبری سال جدید را با عنوان سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” نام‌گذاری کرده‌اند، رویه‌ایی است که هر ساله با توجه به اولویت کشور اقتصاد و محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد انجام می‌شود و حسب این نام‌گذاری به بحث‌های شعاری بسنده نکنیم و به صورت عملیاتی این شعار را محقق کنیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما