plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۲۲۳۳۲
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد

ورود مسافران به استان اصفهان ۳۹ درصد نسبت به پارسال افزایش یافت

رانندگان جدید یکی از دلایل وقوع حادثه بویژه در ایام تعطیل هستند
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت : تردد مسافران به استان در روز ۲۷ اسفند امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۹ درصد افزایش یافت. بیشترین حجم تردد مسافر در ورودی‌های شمال و جنوب استان در ایام نوروز است.
ورود مسافران به استان اصفهان ۳۹ درصد نسبت به پارسال افزایش یافت
به گزارش ایصال نیوز، سرهنگ اصغر زارع روز شنبه در گفت وگویی افزود: روز گذشته بیشترین حجم ورودی مسافر به استان در مسیر تهران به اصفهان و کاشان از آزادراه امیرکبیر و اصفهان به شهرضا بود و در ورودی‌های غربی استان از جمله زرین شهر نیز تاحدودی افزایش تردد مسافر گزارش شده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان با بیان اینکه تمام مسیرهای اصلی و فرعی برون شهری استان توسط نیروهای پلیس راهور بصورت حضوری و هوشمند تحت کنترل است گفت: مسیر کنار گذر شرق و جاده مبارکه نیز به سامانه هوشمند مجهز شده است.

وی خاطرنشان کرد: بمنظور کاهش تلفات جاده‌ای ۱۰ ایستگاه امنیت و سلامت در ورودی‌های اصلی و چهار ایستگاه در راه‌های روستایی استان برای ایام نوروز دایر شده است.

سرهنگ زارع با اشاره به وقوع سه حادثه تصادف و واژگونی در روز گذشته گفت: این حادثه‌ها در مسیرهای کاشان – قم، مبارکه – بروجن و اصفهان به نیک‌آباد روی داده است که در مجموع سه نفر فوت شدند.

وی عمده علت وقوع این حادثه‌ها را توجه نکردن به جلو و در نتیجه واژگونی خودرو عنوان کرد که آمار آن در استان چشمگیر است.

رییس پلیس راه استان اصفهان افزود: یکی از دلایل وقوع حادثه‌ به‌ویژه در ایام تعطیل "رانندگان جدید" هستند که تجربه رانندگی در جاده‌های برون شهری را ندارند و بر این اساس به خانواده‌ها توصیه کرد که خودرو را به این افراد نسپارند.

وی همچنین خواب آلودگی و خستگی را از دیگر دلایل بروز تصادفات برشمرد و گفت: بدلیل اینکه راه‌های استان یکنواخت است رانندگانی که تجربه رانندگی در جاده‌های کویری را ندارند اغلب با این مشکل مواجه می‌شوند که در ایام نوروز باید با توقف در ایستگاه‌های سلامت و امنیت، سفری مطمئن برای خانواده خود رقم بزنند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما