plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۹۶۶۳
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد

83 بیمار جدید با علائم کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری شدند

روند رو به افزایش بیماران سرپایی با علائم کرونا
آرش نجیمی گفت: در 24 ساعت گذشته 83 بیمار جدید با علائم کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری شده اند. شهروندان همچنان بهداشت فردی و عمومی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
83 بیمار جدید با علائم کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری شدند
به گزارش ایصال نیوز، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، روز دوشنبه 29 اردیبهشت، تعداد بیماران بستری در 22 مرکزدرمانی این استان به جز شهرستان های کاشان و آران وبیدگل را 382 نفر بیان کرد.

وی گفت: از این تعداد 104 بیمار با وضعیت حاد بیماری در بخش های مراقبت ویژه این مراکز درمانی تحت درمان هستند.

وی روند تعداد بیماران سرپایی با علائم کرونا را رو به افزایش دانست و افزود: شهروندان همچنان بهداشت فردی همرا با شست و شوی مکرر دست ها، همچنین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از تردد غیر ضرور در اجتماع پرهیز کنند.

از سوی دیگر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در باره آخرین آمار کرونا در کاشان گفت: در مجموع هم اکنون ۳۴ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان کاشان بستری هستند و تست کرونا ۱۲۶۷ نفر مثبت شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ، ۸ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان کاشان بستری شده اند که از این ۸ نفر ، ۷ نفر ساکن کاشان و یک نفر ساکن اسلامشهر است.

سید علیرضا مروجی با تأکید بر رعایت مسائل بهداشت فردی و اجتماعی، افزود: در جامعه این اشتباه نباید القا شود که کرونا تمام شده است و آن را پشت سر گذاشته‌ایم، بلکه کرونا هنوز هم در منطقه کاشان وجود دارد.

انتهای پیام/*
۳
مرجع : صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما