plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۲۲۰۳
در پایان پنجمین روز مسابقات لیگ والیبال ملت‌ها

ایران در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ والیبال ملت‌ها قرار دارد

پیروزی 3 بر 0 دلاور مردان والیبال ایران و غلبه بر ژاپن در توکیو
شاگردان ایگور کولاکوویچ با این چهار پیروزی و کسب ۱۳ امتیاز، پس از فرانسه و برزیل در رده سوم جدول قرار دارند. در پنجمین روز مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، علاوه بر ایران، تیم‌های لهستان، برزیل، ایتالیا، فرانسه، روسیه، صربستان و کانادا هم حریفان خود را شکست دادند.
ایران در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ والیبال ملت‌ها قرار دارد
در پایان پنجمین روز مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، تیم ملی ایران در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۴:۱۰ امروز یکشنبه در توکیو به مصاف ژاپن میزبان رفت. با اینکه ژاپن از امتیاز میزبانی و تماشاگران پرشور خود بهره می برد، اما هر سه ست این مسابقه به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران رقم خورد.
ایگور کولاکوویچ در این مسابقه تیم خود را با دو تغییر اجباری روانه میدان کرد. به دلیل مصدومیت سید محمد موسوی و امیر غفور، علی‌اصغر مجرد و پوریا یلی به جای آنها در ترکیب اصلی قرار گرفتند. علاوه بر مجرد و یلی، سعید معروف، پوریا فیاضی، علی شفیعی، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور دیگر بازیکنان ترکیب اصلی ایران در بازی با ژاپن بودند.
با این نتیجه، ایران با ۵ برد و ۱۶ امتیاز، هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال را با حضور در رده سوم جدول رده‌بندی به پایان برد. تیم ملی ایران در پنج مسابقه خود در این تورنمنت، تیم‌های ایتالیا، آلمان، چین و آرژانتین را شکست داده و فقط مقابل برزیل شکست خورده است.
شاگردان ایگور کولاکوویچ با این چهار پیروزی و کسب ۱۳ امتیاز، پس از فرانسه و برزیل در رده سوم جدول قرار دارند.
در پنجمین روز مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، علاوه بر ایران، تیم‌های لهستان، برزیل، ایتالیا، فرانسه، روسیه، صربستان و کانادا هم حریفان خود را شکست دادند.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما