plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
کد مطلب : ۲۲۹۶
سرانجام شیرین در یک بازی مهم و حیثیتی

مردان والیبالیست ایرانی در ارومیه لهستان را شکست دادند

شاگردان کولاکوویچ با حمایت هزاران تماشگر در سالن غدیر ارومیه پیروز میدان شدند
تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3 بر 2 در یک جدال نفسگیر توانست تیم لهستان را در یک مارتن نفس گیر از پیش رو بردارد و صدرنشین لیگ ملت ها باقی بماند.حساسیت این بازی علاوه بر شرایط هر دو تیم در جدول و تلاش برای قرار گرفتن جزو تیم های صعود کننده، به خاطر اظهارات اخیر میشل کوبیاک، بازیکن باتجربه لهستانی‌ها بالاتر رفته بود. نامه عذرخواهی لهستان قبل از بازی قرائت شد.
مردان والیبالیست ایرانی در ارومیه لهستان را شکست دادند
به گزارش ایصال نیوز، تیم ملی والیبال مردان ایران در دومین بازی این هفته خود در لیگ ملتها در ورزشگاه غدیر ارومیه، در برابر چشمان پر امید هزاران تماشگر مشتاق و میلیونها دوستدار تیم ایران که در منازل از طریق قاب تلویزیون شاهد این مسابقه بودند، به مصاف تیم والیبال لهستان رفت و در یک بازی سخت و پرافت و خیز توانست سه بر دو بر حریف خود پیروز گردد.
این بازی با جوانمردی تیم ایرانی و درخشش بازیکنان حرفه ای ایران و البته بازی تکنیکی و خوب لهستانی ها همراه بود و با اینکه تیم داوری دارای اشتباهات متعدد بود، اما سرانجام در ست پنجم تیم ایران زودتر به امتیاز 15 رسید و درمجموع با نتیجه سه بر دو برنده بازی شد. با این برد تیم ایران با هشت برد و 21 امتیاز و تنها با یک باخت، در صدر جدول لیگ ملتها قراردارد.امتیازات 5 ست به شرح زیر بود:
ست اول:  ایران 25 - لهستان 20
ست دوم: ایران21 - لهستان25
ست سوم ایران18 - لهستان25
ست چهارم: ایران25 - لهستان17
ست پنجم: ایران15 -  لهستان8   
تیم ملی والیبال ایران و لهستان قبل از بازی امروز در طول تاریخ 19 بار به مصاف هم رفته‌ بودند که سهم ایران 8 برد و سهم لهستان 11 پیروزی بوده است. این 2 تیم در سال 2018 نیز دو مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند که سهم هر تیم یک برد بوده است.
انتهای پیام/*  
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما