plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۱
کد مطلب : ۲۱۹۴۷

حمایت بازیکنان نساجی از مردم اوکراین

بازیکنان نساجی در حاشیه بازی با استقلال با تیشرتی که روی آن پیام ضد جنگ دیده می شد، به حمایت از مردم اوکراین پرداختند.حمله روسیه به اوکراین باعث شده تا جهانیان و از جمله ورزشکاران جهان در حمایت از اوکراین، به این امر واکنش نشان دهند.
حمایت بازیکنان نساجی از مردم اوکراین
به گزارش ایصال نیوز؛ تیم نساجی دیروز دوشنبه موفق شد استقلالِ صدرنشین را در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر با تساوی بدون گل متوقف کند.

بازیکنان نساجی در حاشیه بازی امروز با به تن کردن تی شرت سفیدی که روی آن پرچم اوکراین و پیام نه به جنگ دیده می شد، حمله اخیر روسیه به اوکراین را محکوم کردند.

این اقدام بازیکنان نساجی در شرایطی انجام شد که طی روزهای اخیر در اکثر بازی های فوتبال در جای جای دنیا شاهد حمایت های گوناگون ورزشکاران از مردم اوکراین و محکوم کردن سیاست های جنگی هستیم.

کانال رسمی باشگاه نساجی مازندران با انتشار عکسی از ۴ بازیکن این تیم که تیشرت های یاد شده را به تن کرده اند، نوشت: "نه به جنگ."

گفتنی است؛ با شروع تهاجم روسیه به اوکراین در هفته گذشته، اهالی فوتبال در سراسر جهان به این موضوع نشان دادند و خواهان ایجاد صلح در جهان شدند.

در یکی از اولین واکنش ها به این موضوع، تیم ملی فوتبال لهستان اعلام کرد که مقابل روسیه در پلی آف جام جهانی بازی نخواهد کرد.

در ادامه بازیکنان مختلف از کریستیانو رونالدو تا مودریچ و لواندوفسکی، هر کدام به نوعی این موضوع را محکوم کردند.

در ادامه فشارها به فیفا، این نهاد، روسیه را از میزبانی مسابقات تحریم کرد و محدودیت هایی را هم برای آن ها وضع کرد.

آندری شوچنکو، اسطوره سرشناس فوتبال اوکراین هم با شرکت در تظاهرات ضد جنگ در لندن، از هموطنانش حمایت کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما