plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۲۶۱۷۴

پوتین: روسیه سیاست‌هایی را دنبال خواهد کرد که در راستای منافع‌اش باشد

ولادیمیر پوتین در بحبوحه جنگ با اوکراین، با تأکید بر مقدس بودن پرچم روسیه برای تمام نسل‌ها، گفت، روسیه به ارزش‌های سنتی خود پایبند است و به عنوان یک کشور قدرتمند و مستقل، تنها سیاست‌هایی را دنبال خواهد کرد که در راستای منافع اساسی‌اش باشند.
پوتین: روسیه سیاست‌هایی را دنبال خواهد کرد که در راستای منافع‌اش باشد
به گزارش ایصال نیوز، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در روز ملی پرچم این کشور گفت: روسیه یک قدرت جهانی قوی و مستقل است. ما در صحنه بین‌المللی تنها سیاست‌هایی را اتخاذ می‌کنیم که در راستای منافع اساسی سرزمین پدری‌مان باشد.

او یادآور شد که پرچم روسیه که نخستین بار بیش از ۳۰۰ سال پیش در اولین کشتی جنگی روسیه برافراشته شد، هنوز در دوره‌های چالش‌برانگیز نماد این کشور بوده و بخشی جدانشدنی در زندگی شهروندان روسیه است، نماد اتحاد و آمادگی مردم روسیه برای دفاع از منافع ملی خود.

پوتین ادامه داد: پرچم ملی روسیه نشان‌دهنده باور ما به ارزش‌های سنتی است که هرگز رهایشان نمی‌کنیم.

وی مدعی شد: حقیقت، عدالت، هم‌بستگی، بخشایندگی و احترام به تاریخ چند صد ساله و پیوسته روسیه، دستاوردها و پیروزی‌های نیاکان‌ خود که به ما آموختند که از سرزمین مادری خود دفاع کرده و هرگز با هژمونی‌ها و دیکتاتورها سازش نکنیم. تمایل به زندگی بر اساس خواست خودمان و انتخاب مسیری که قصد حرکت در آن را داریم، به بخشی از کد ژنتیکی مردم روسیه بدل شده است.

او با اطمینان گفت که پرچم ملی روسیه برای تمامی نسل‌های این کشور نماد مقدسی خواهد بود. ا یسنا 

انتهای پیام/*
 
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما