plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۲۱۸۹۰
فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

زمین خواری 43 هکتاری در اراضی دولتی فریدونشهر کشف و رفع تصرف شد

با اجرای طرح کاداستر جلوی بسیاری از زمین خواری‌ها گرفته می شود
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف زمین خواری 43 هکتاری در اراضی دولتی به ارزش 500 میلیارد ریال در فریدونشهر و رفع تصرف آن با پیگیری و تلاش ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان خبر داد.
زمین خواری 43 هکتاری در اراضی دولتی فریدونشهر کشف و رفع تصرف شد
به گزارش ایصال نیوز از پلیس، سردار "محمدرضا میرحیدری" در گفت‌گویی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونشهر با رصد هوشمندانه خود دریافتند فردی از اهالی و ساکنان یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به تصرف 43 هکتار از اراضی دولتی و انجام کشت و زرع در آن کرده است.

وی ارزش این قطعه زمین را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 500 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی از محل بازدید کردند که در بررسی های میدانی صورت گرفته تصرف غیر قانونی زمین مذکور توسط کارشناسان اداره مربوطه نیز مورد تایید قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در ادامه با پیگیری و تلاش های ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونشهر و نماینده حقوقی سازمان شاکی، متهم متعهد به جبران خسارت وارده و رفع تصرف این زمین و اعاده آن به حالت سابق شد.

سردار میرحیدری خاطر نشان کرد: در نهایت پرونده این زمین خواری پس از تکمیل برای انجام مراحل قانونی و تصمیمات لازم به مرجع قضائی ارسال شد.

این مقام ارشد انتظامی ضمن هشدار به کسانی که به صورت غیر قانونی و غیر مجاز اقدام به تصرف اراضی ملی و دولتی می کنند در خصوص مشخص کردن زمین های متعلق به سازمان ها و ادارات هم تاکید کرد و گفت: با اجرای هرچه سریع تر طرح کاداستر قلمرو اراضی سازمان ها مشخص شده و جلوی بسیاری از زمین خواری ها و حتی برخی کلاهبرداری ها گرفته می شود.

انتهای پیام/*
۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما