plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۱۲۸۶
یک کارشناس اداره هواشناسی اصفهان خبر داد

ثبت بیشترین بارش برف استان اصفهان در فریدونشهر و داران

تداوم بارش برف از جمعه و شنبه آینده در جنوب و غرب استان
کارشناس مسوول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین میزان بارش برف استان در شبانه‌روز گذشته تا ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه در فریدونشهر و داران ثبت و گزارش شده است. از جمعه و شنبه آینده مجدد بارش برف در جنوب و غرب استان خواهیم داشت.
ثبت بیشترین بارش برف استان اصفهان در فریدونشهر و داران
به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الله علی عسگریان روز سه شنبه در گفت گویی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۹ صبح امروز در فریدونشهر ۲۸ و در داران ۱۸ سانتی‌متر بارش برف گزارش شده است.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارش برف در سایر شهرهای استان به ترتیب شامل سمیرم ۱۵، چادگان ۱۴، نجف آباد ۹، زرین شهر ۹، میمه هشت، شهرضا ۶، خوانسار پنج و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان یک سانتی‌متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش باران در شبانه روز گذشته تا صبح امروز در سمیرم با ۲۰ میلی‌متر ثبت شده است، اظهار داشت: در داران نیز ۱۸، فریدونشهر ۱۵.۱، نجف آباد ۱۳.۱، چادگان ۱۳.۱، زرین شهر ۱۲.۹ میلیمتر بارش باران نیز گزارش شده است.

علی عسگریان اضافه کرد: میزان بارش باران در اصفهان ۶.۱، اردستان ۳.۳، بویین میاندشت ۴.۴، خوانسار ۵.۵، شهرضا ۸.۵، فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ۵.۴، گلپایگان ۵.۱، مبارکه ۹.۲، میمه ۷.۵، نایین ۰.۳، نطنز ۰.۱ و ورزنه سه میلی‌متر ثبت شده است.
وی با اشاره به اینکه بارش ها در استان اصفهان تا ظهر امروز ادامه دارد، تصریح کرد: از بعدازظهر به تدریج آسمان اصفهان صاف می شود و امشب پدیده مه آلودگی خواهیم داشت.

کارشناس مسوول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه امشب افت محسوس دما بین پنج تا هفت درجه سانتی‌گراد در استان خواهیم داشت، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان امشب به چهار درجه زیر صفر می رسد.

وی با بیان اینکه از جمعه و شنبه آینده مجدد بارش برف در جنوب و غرب استان خواهیم داشت، افزود: میزان ارتفاع برف در زمان حاضر در شهر فریدونشهر حدود ۴۴ سانتی‌متر است اما در داخل شهر اصفهان با وجود بارش برف بدلیل ذوب آن، رقمی بعنوان میزان بارش برف ثبت نشده است.

بارش برف و باران از شامگاه دیروز استان اصفهان را در برگرفت و بارش برف در بسیاری از نقاط از جمله کلانشهر اصفهان باعث خوشحالی مردم شد.

اداره کل هواشناسی اصفهان بدلیل بارش توام برف و باران و احتمال شکل گیری کولاک برف تا اواخر روز سه شنبه در استان "هشدار نارنجی" صادر کرده بود.

هوای کلانشهر اصفهان برای روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری و مه صبحگاهی گاهی وزش ‌باد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : جمهوری اسلامی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما