plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۲۱۸۳۵

۸ میلیون و ۷۰ هزار هکتار از اراضی ملی واقع در استان فارس دارای سند مالکیت کاداستری شدند

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس از تثبیت ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار اراضی ملی این استان خبر داد و گفت: از این میزان ۸ میلیون و ۷۰ هزار هکتار سند مالکیت کاداستری اراضی ملی فارس صادر شده است.
۸ میلیون و ۷۰ هزار هکتار از اراضی ملی واقع در استان فارس دارای سند مالکیت کاداستری شدند
سید مهدی هاشمی با اشاره به اهمیت تثبیت و مستند سازی مالکیت‌های اراضی ملی به میزان صدور اسناد کاداستری در استان فارس اشاره کرد و گفت: از مجموع ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار اراضی ملی تثبیت شده در استان فارس برای ۸ میلیون و ۷۰ هزار هکتار از اراضی ملی سند کاداستری صادر شد.
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس ضمن اشاره به اهمیت اسناد رسمی و صدور اسناد برای اراضی ملی تصریح کرد: توجه به اراضی ملی و  بیت المال و بکارگیری ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری از وقوع تخلفات در حوزه ثبت اسناد و املاک نیازمند ترویج فرهنگ سند رسمی است و  تببین آن در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وی درباره تعین و تکلیف اراضی باقی مانده استان فارس بیان کرد: رؤسای ادارات استان فارس باید اقدام به تعین و تکلیف اراضی باقی مانده کنند و زمینه صدور اسناد برای این اراضی را نیز فراهم آورند.
 
هاشمی کاداستر را یکی از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از زمین خواری دانست و اظهار کرد: تحقق اهداف مندرج در سند تحول قضایی و ایجاد امنیت در جامعه نتیجه اجرایی شدن قانون جامع حدنگار یا کاداستر است.
 
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس تصریح کرد: تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با یک برنامه ریزی مشخص به سمت اجرای صد درصدی کاداستر برویم و روند مختومه شدن پرونده‌های اجرایی را سرعت ببخشیم.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما