plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۲۱۷۴
انگلیس بازی برده را به باخت تبدیل کرد!

راهیابی هلند به فینال لیگ ملت‌های اروپا با برتری 3 بر 1 مقابل انگلیس

بازی فینال یکشنبه 19 خرداد برگزار می شود
«کلمن تورپین» داوربین المللی فرانسوی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. تیم ملی هلند درمرحله نیمه نهایی نخستین دوره لیگ ملت های اروپا و درشبی که با اشتباهات مدافعان همراه بود انگلیس را شکست داد و حریف پرتغال در فینال این مسابقات شد.لیگ ملت‌های اروپا، تورنمنت جدیدی است که از سال ۲۰۱۸ از سوی یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا) راه اندازی شد.
راهیابی هلند به فینال لیگ ملت‌های اروپا با برتری 3 بر 1 مقابل انگلیس
به گزارش ایصال نیوز شب گذشته میلیونها بیننده تلویزیون مبهوت بازی حرفه ای و اعتماد به نفس هلند برابر انگلیس شدند. هلند با برتری 3-1 مقابل انگلیس، توانست به فینال لیگ ملت‌های اروپا برسد و در بازی نهایی به مصاف با تیم پرتغال، میزبان بازی فینال می رود. تیم های انگلیس و هلند در دومین بازی نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، در پرتغال به مصاف هم رفتند. این بازی جذاب در نیمه نخست پر شور و حرارت آغاز شد ولی به ندرت روند بازی افت کرد تا اینکه یک اشتباه بزرگ، بازیکن هلندی مجبور به خطای پنالتی شد. در دقیقه 32 رشفورد پنالتی بدست آمده را به گل تبدیل کرد تا بازی 1-0 به سود انگلیس شود.
انگلیس در ابتدای دوم، بازی را در دست داشت اما به تدریج عقب کشید و همین تاکتیک اشتباه، فرصت یک موقعیت عالی را برای هلند فراهم کرد و دی لیخت هلندی در دقیقه 73 با یک گل زیبا اشتباه خود در دادن پنالتی را جبران کرد و بازی 1 بر 1 شد . انگیزه و اعتماد به نفس هلندی ها باعث شد در وقت اضافه اول و در دقیقه 97 هلند با شگفتی تمام به گل دوم برسد.
انگلیس که بازی برده را با باخت عوض کرده بود به آب و آتش زد تا شاید نتیجه را به نفع خود عوض کند اما در حتی تعویض ها هم در نهایت به نفع تیم نارنجی پوش بود. انگلیس که بازی برده را از دست داده بود، باز هم اشتباه کرد. دقیقه 114 بود که پرومس هلندی با یک گل زیبا کار انگلیس را تمام کرد.
سرانجام هلند 3-1 برنده این بازی جذاب شد و حالا این هلند است که باید در مسابقه فینال اولین دوره لیگ ملت های اروپا به مصاف پرتغال میزبان برود. 
بازی فینال یکشنبه 19 خرداد برگزار می شود.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما