plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۲۳۱۶
دو اجلاس مهم اروپایی

تحرکات دیپلماتیک وزرای خارجه و سران اتحادیه اروپا در بروکسل

از مهمترین مباحث این دو اجلاس مهم، موضوع برجام و نیز حادثه نفتکش ها در دریای عمان خواهد بود
بروکسل در هفته جاری شاهد تحرکات بالای دیپلماتیک وزرای خارجه و سران اتحادیه اروپا خواهد بود؛ آمریکا در تلاش است با همراهی انگلیس و صهیونیستها و برخی کشورهای عربی، اجماع جهانی علیه ایران را بدست آورد. در این راستا مواضع تند انگلیس علیه ایران در روزهای گذشته در همین راستا  و برای تاثیر گذاری روی تصمیمات اتحادیه اروپا علیه ایران است.
تحرکات دیپلماتیک وزرای خارجه و سران اتحادیه اروپا در بروکسل
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاریها از نشست مهم امروز وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا و همچنین نشست سران اتحادیه اروپا در روز چهارشنبه هفته جاری در حالی خبر می دهند که پیشبینی میشود یکی از مهمترین مباحث این دو اجلاس مهم موضوع برجام و  نیز حادثه نفتکش ها در دریای عمان باشد.
گفتنی است آمریکا در تلاش است با همراهی انگلیس و صهیونیستها و برخی کشورهای عربی، اجماع جهانی علیه ایران را بدست آورد. در این راستا مواضع تند انگلیس علیه ایران در روزهای گذشته و  اعتصاب غذای زاغری در ایران و همسرش در مقابل سفارت ایران در لندن و اتهامات وزیر خارجه انگلیس علیه ایران در همین راستا  و برای تاثیر روی تصمیمات اتحادیه اروپا علیه ایران است.
یکسال پس از خروج آمریکا از برجام و ماندگاری دیگر اعضای برجام در شعار بدون عمل، ایران با اعتراض شدید به عملکرد فرانسه، آلمان و انگلیس مهلت 60 روزه ای را اعلام کرد تا شاید اروپا به مسئولیتهای خود در برجام عمل نماید اما این پیمان شکنی ها و امروز و فردا کردن ها همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما