plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۲۱۵۶

۲ زمین لرزه پیاپی با بزرگی ۴.۹ و ۴.۴ ریشتر قصر شیرین را لرزاند

زمین لرزه در ۹ کیلومتری قصرشیرین و در عمق ۱۱ کیلومتری زمین رخ داد
فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه گروه های ارزیاب در منطقه حضور دارند، گفت: خوشبختانه این زمین لرزه ها تاکنون هیچ گونه تلفات یا خسارتی نداشته است. قویترین زمین لرزه چند سال اخیر زلزله ۷.۳ ریشتری سال ۹۶ در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.
۲ زمین لرزه پیاپی با بزرگی ۴.۹ و ۴.۴ ریشتر قصر شیرین را لرزاند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایرنا، ۲ زمین لرزه پیاپی با بزرگی ۴.۹ و ۴.۴ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح امروز چهارشنبه حوالی شهر قصرشیرین را لرزاند. مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد، زلزله نخست در ساعت هشت و سه دقیقه و ۶ ثانیه با مشخصات طول جغرافیایی ۴۵.۶۶ و عرض ۳۴.۴۸ و ثبت شده است. این زمین لرزه در ۱۰ کیلومتری قصرشیرین، ۱۸ کیلومتری سرپل ذهاب و ۴۳ کیلومتری ازگله به وقوع پیوسته است.
همچنین زمین لرزه دیگری با بزرگی ۴ و ۹ دهم ریشتر نیز در ساعت ۸ و ۶ دقیقه و ۱۶ ثانیه شهرستان قصرشیرین را به شدت لرزاند. این زلزله با مشخصات ۴۵.۶۶ و عرض جغرافیایی ۳۴.۴۶ در ۹ کیلومتری قصرشیرین، ۱۸ کیلومتری سرپل ذهاب و ۴۲ کیلومتری گیلانغرب و در عمق ۱۱ کیلومتری زمین رخ داد.
مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه گروه های ارزیاب در منطقه حضور دارند، گفت: خوشبختانه این زمین لرزه ها تاکنون هیچ گونه خسارتی نداشته است.
انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما