plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۲۱۳۳۲

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی سپاه در "میرجاوه" افتتاح شد

فرمانده تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی از برپایی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به مردم در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی سپاه در "میرجاوه" افتتاح شد
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرتیپ پاسدار حسین الماسی فرمانده تیپ نیروهای مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی با اشاره به تداوم ارائه خدمات بی منت نیروی زمینی سپاه، بیان کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی به همت تیپ نیروی مخصوص110 سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه و با همکاری گروه جهادی فلق از استان مازندران در منطقه جون آباد شهرستان مرزی میرجاوه دایر شد.

وی افزود: در این درمانگاه توسط 44 نفر نیرو به مدت پنج روز از 12 تا 17 بهمن ماه خدمات بهداشتی و درمانی در حوزه های زنان و زایمان، مغز و اعصاب، دندانپزشکی، داخلی، چشم پزشکی، مشاوره خانواده، گروه دامپزشکی، مشاوره کودک به صورت رایگان به مردم ارائه می شود.

گفتنی است نیروی زمینی سپاه خدمات بسیاری را در زمینه مردمیاری و محرومیت زدایی در جنوب شرق کشور انجام داده است که از جمله آن ها می توان به ساخت ده ها واحد مسکونی ، احداث بیمارستان های سیار و صحرایی و اهدا داروی رایگان به مردم منطقه جنوب شرق کشور اشاره کرد.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما