plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۲۱۰۴۷

علم‌الهدی: مسئولان زمینه حضور زنان در ورزشگاه فوتبال را فراهم کنند

امام جمعه مشهد گفت: متولی توسعه ورزش در کشور موظف به فراهم سازی زمینه حضور زنان برای تماشای فوتبال با حفظ صیانت از آنان است.
علم‌الهدی: مسئولان زمینه حضور زنان در ورزشگاه فوتبال را فراهم کنند
به گزارش ایصال نیوز، آیت الله سید احمد علم‌الهدی روز جمعه در خطبه های نمازجمعه مشهد که در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد افزود:زمین چمن فوتبال جای هیجان است و زنان نیز به دلیل عاطفی تر بودن هیجان بیشتری را از خود ظهور و بروز می دهند اما این هیجان به دلیل تحریک کننده بودن برای مردان حرام است اما اجبار فدراسیون بین المللی فوتبال برای حضور زنان در تماشای فوتبال صرفا ناشی از شیطنت و رذالت یک عده خارج نشین است.

وی با بیان این که زنان نباید از تماشای فوتبال (در ورزشگاه ها) محروم و صرفا محدود به تماشای آن از آیینه تلویزیون شوند ادامه داد: مسوولان ورزش در نظام اسلامی موظف هستند در زمینهای چمن مکانهایی را طراحی و آماده سازی کنند که ضمن صیانت از زنان، موجب شود با حضور زنان، مردان نتوانند از هیجان زنان سوء استفاده کنند و زنان هم با حفظ مصونیت بتوانند بازی فوتبال را در محل تماشا کنند.

امام جمعه مشهد با بیان این که در نظام اسلامی هیچ فردی نگفته که زنان محروم از تماشای فوتبال شوند گفت: دستگاه متولی و مسوول توسعه ورزش در کشور، مسوول ایجاد فضا برای صیانت زنان در تماشای بازی فوتبال است.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما