plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۲۶۵۸۷

هشدار جدی سازمان لیگ به دختران استقلالی

در دو بازی قبلی خانگی تیم‌های استقلال و پرسپولیس اتفاقاتی افتاد که طبق اعلام سازمان لیگ در بازی استقلال مقابل پیکان به هیچ عنوان تکرار نمی‌شود.
هشدار جدی سازمان لیگ به دختران استقلالی
به گزارش ایصال نیوز، خبر ورزشی نوشت: ساعاتی پیش از شروع دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر بانوانی که بلیت الکترونیکی این مسابقه را تهیه کرده بودند با حضور پشت درب شرقی ورزشگاه آزادی محیای ورود به استادیوم بودند اما تعداد دیگری از بانوان که بلیت نداشتند نیز در همان زمان به آن مکان رفتند تا در نهایت با هماهنگی مسئولان استادیوم شرایطی ایجاد شد که همه خانم‌ها هم وارد ورزشگاه شدند.

مشابه این اتفاق پیش از دیدار خانگی تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان نیز تکرار شد. جایی که در هفته چهارم لیگ برتر تعداد زیادی از خانم‌هایی که بلیت الکترونیکی تهیه نکرده بودند حدود ۴۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه با اجازه مسئولان حراست ورزشگاه آزادی وارد استادیوم شدند.

اما حالا و در آخرین اخبار رسیده از سازمان لیگ مشخص شد این موضوع دیگر تحت هیچ شرایطی برای بانوانی که بلیت تهیه نکرده‌اند تکرار نمیشود.

حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی و کمیته فرهنگی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبر ورزشی، با اشاره به جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های استقلال و پیکان که مسئولان مختلف شهری و استادیوم آزادی در آن حضور داشتند، اظهار داشت: در دو دیدار قبلی خانگی تیم‌های استقلال و پرسپولیس این شرایط ایجاد شد که تعدادی از بانوان بدون تهیه بلیت الکترونیکی وارد استادیوم شوند، اما با توجه به شرایط رقم خورده در استادیوم آزادی مسئولان برگزاری اعلام کرده‌اند از این مسابقه به بعد تحت هیچ شرایطی خانم‌هایی که بلیت نداشته باشند قادر به ورود به استادیوم نیستند.

رئیس کمیته فرهنگی سازمان لیگ تاکید کرد: از این طریق از بانوان محترم درخواست می‌کنیم در صورتی که نتوانستند بلیت الکترونیکی تهیه کنند به هیچ عنوان به استادیوم نروند چون در این صورت مجبورند، برگردند. چرا که طبق دستورالعملی که به مسئولان حراست ورزشگاه آزادی ابلاغ شده آنها موظف شده‌اند تنها افرادی را به استادیوم راه بدهند که بر اساس کد ملی و بلیت خریداری شده داخل شوند. ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های استقلال و پیکان از ساعت ۱۹ فردا در استادیوم آزادی با قضاوت موعود بنیادی فر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما