plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۱۹۵۶۲
در حاشیه نشست با استاندار تهران

زاکانی: موافق لغو محدودیت تردد شبانه هستیم

تهران از آسیب‌های جدی اجتماعی رنج می‌برد
شهردار تهران با اشاره به جلسه با شورای عالی ترافیک گفت: بالاتفاق قائل بودیم که لغو محدودیت تردد شبانه برای ما امکانی را فراهم می‌کند و همگی با توجه به شرایطی که امروز در تهران وجود دارد، قائل به لغو محدودیت تردد شبانه هستیم.
زاکانی: موافق لغو محدودیت تردد شبانه هستیم
به گزارش ایصال نیوز، علیرضا زاکانی صبح امروز در حاشیه نشست مشترک با استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت: شهر تهران امروز از آسیب‌های جدی در حوزه اجتماعی رنج می‌برد که روح و روان مردم را جریحه‌دار و چهره شهر را زشت و غبر قابل تحمل کرده است.

وی افزود: البته این آسیب‌ها یک ریشه‌ها و زمینه‌هایی دارد که فراتر از شهر تهران است؛ به موضوعات کشوری و مسائل این چنینی برمی‌گردد.

شهردار تهران تأکید کرد: آنچه امروز اتفاق افتاد که جا دارد در این باره از استاندارتهران و فرمانده ناجا در تهران تشکر کنم، تصمیم قاطع و جدی در ساختن یک الگو در کلانشهر تهران نیاز به عبور از این آسیب‌ها و گرفتاری‌ها و گره‌گشایی از این گره‌ها از شهر و زندگی مردم هستیم.

زاکانی عنوان کرد: شهرداری با افتخار از همان ٢-٣ ماه قبل که بنده در شورا حاضر شدم، یکی از رویکرد‌های جدی را در صورت تصدی که امروز باید پاسخگوی آن باشم، این بیان کردم که توأمان باید به دنبال تحول در روح و جسم شهر به صورت نرم افزاری و سخت افزاری باشیم و لذا یکی از موضوعات ما همین آسیب‌های اجتماعی است.

شهردار تهران عنوان کرد: بنا شد با یک هم‌افزایی بین دستگاه‌ها بتوانیم در شهر تهران یک برنامه ۴ ساله‌ای را دنبال کنیم که در یک مقطع ٣-۶ ماهه چهره شهر از آسیب‌های اجتماعی پاک شود.

وی گفت: در نظر داریم همزمان کار مبنایی و دقیقی صورت بگیرد که هم به التیام ریشه‌های آسیب‌زا منجر شود و هم باید یک فکر و اراده صحیح با همه دستگاه‌ها دست به دست هم دهیم با آن ستون فقرات که مردم هستند، بتوانیم این تحول را استمرار ببخشیم و شاهد این نباشبم که فقط یک شرایط مقدماتی فراهم کنیم بعد این مشکلات با یک چهره بدتر بازگردند.

شهردار تهران درباره لغو تردد محدودیت شبانه گفت: جلسه‌ای که با شورای عالی ترافیک داشتیم بالاتفاق قائل بودیم که لغو محدودیت تردد شبانه برای ما امکانی را فراهم می‌کند و همگی با توجه به شرایطی که امروز در تهران وجود دارد، قائل به لغو محدودیت تردد شبانه هستیم.

زاکانی گفت: جزو بند‌هایی که مصوب شد این بود که ما پیشنهاد لغو محدودیت تردد شبانه را به ستاد ملی کرونا بفرستیم.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما