plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۱۹۵۱۹
در مراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان

استاندار اصفهان: معاونت سیاسی، پیشران سیاست‌های دولت در اصفهان است

محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان شد
استاندار اصفهان با معرفی محمدرضا جان نثاری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان گفت: فعالیت‌های و برنامه‌های حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی، پیشران سیاست های دولت در استان محسوب می‌شوند که باید برای تحقق این سیاست ها نظارت و برنامه ریزی بیشتری انجام شود.
استاندار اصفهان: معاونت سیاسی، پیشران سیاست‌های دولت در اصفهان است
به گزارش ایصال نیوز، سید رضا مرتضوی دیروز شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان افزود: همچنین حوزه احزاب و تشکل‌های اجتماعی و نهادهای غیردولتی و هدایت فعالیت‌های فرمانداری‌ها بر عهده معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری است.

به گفته وی، مجموعه‌های صنفی و اقلیت‌ها هم باید حقوق خود را از این حوزه مطالبه کنند. استاندار اصفهان اظهار داشت: بسیاری از معضلاتی که امروز در حوزه سیاسی و امنیتی وجود دارد ناشی از کم‌کاری در حوزه‌های اجتماعی است که به‌درستی در آن‌ها عمل نشده و بعضی مواقع در ردیف و اولویت دوم و سوم قرارگرفته است.

وی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از نشاط اجتماعی که امروز مردم از مسوولان مطالبه می‌کنند، در حوزه وظایف این معاونت تعریف‌شده است.

مرتضوی گفت: درصورتی‌که معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی برای رضای خدا و به‌طور کامل به وظایف و تکالیف خود عمل کند، شرایط دیگری در استان رقم خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: سه مؤلفه حسن تدبیر، انسجام و وحدت اجتماعی و ازخودگذشتگی و ایثار برای موفقیت در فعالیت استانداری و سایر دستگاه‌ها لازم است.

استاندار اصفهان بابیان اینکه یک سری نقاط ضعف و قوت در وجود همه ما وجود دارد ادامه داد: تلاش‌ها و خدمات مدیران و کارگزاران نظام اسلامی با عیار عمل صالح سنجیده می‌شود و همه ما باید تجارب این سال‌ها خدمت را باید به دیگران منتقل کنیم و تلاش کنیم که بعد از رفتن از ما به نیکی یاد کنند.

وی افزود: خداوند فرصت خدمت به مردم را در یک دوره به ما می‌دهد و این تلاش‌ها با عیار عمل صالح و رسیدگی به نیازمندان و مردم در راستای ایجاد سازمانی بهره‌ور در همه شئون،سنجیده می‌شود.

مرتضوی ادامه داد: ویژگی‌ها و مختصات مجموعه وزارت کشور و استانداری، از سایر سازمان‌ها بطور کامل مجزاست و حکم والدین را برای سایر نهادها دارد.

وی بابیان اینکه مجموعه استانداری باید حرکت و روابط سایر دستگاه‌های استان را تنظیم کند اضافه کرد: استانداری وظیفه متفاوتی بر عهده دارد و متولی همه بخش‌های امنیتی، اقتصادی، سلامت، زیرساخت، اجتماعی، آموزشی است و بر اساس چارتی و تکلیفی که مشخص‌شده باید همه این ابعاد را پوشش دهیم.

استاندار اصفهان بابیان اینکه معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری را به‌شخصه با بررسی سوابق عملکرد گذشته ایشان انتخاب کردم تصریح کرد: شایعاتی در فضای مجازی در این زمینه منتشرشده که به‌هیچ‌وجه صحت ندارد؛ سفارش‌های متعددی در این زمینه برای انتخاب افراد دیگری وجود داشت، اما قابلیت و شخصیت ویژه ایشان ما را بر این انتخاب مصمم‌تر کرد.

وی تأکید کرد: معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری آشنایی کامل به این حوزه دارد و در سال‌های گذشته در این حوزه فعالیت داشته و به‌عنوان مدیری موفق و فعال در این حوزه هست و با توجه به شرایط کنونی کشور و استان از ایشان دعوت کردیم تا در ادامه مسیر ما را یاری دهند.

در پایان این مراسم محمدرضا جان نثاری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان معرفی شد و از حیدر قاسمی که بیش از سه سال این سمت را بر عهده داشت، قدردانی شد.

محمدرضا جان نثاری در رزومه خود مدیرکل امنیتی استانداری و فرماندهی سپاه ناحیه اصفهان را دارد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما