plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۹۲۶۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

در رزمایش های کمک مومنانه ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی در کشور توزیع شد

کشور در مقابله با کرونا اتحاد یکپارچه ای را به نمایش گذاشت
رئیس سازمان بسیج با بیان این که کمک مومنانه اوج انسجام و وحدت ملت ایران بود، گفت: بسیج ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در کشور توزیع کرده است.
در رزمایش های کمک مومنانه ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی در کشور توزیع شد
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هجدهمین رزمایش کمک سراسری کمک مومنانه سپاه نینوای استان گلستان اظهارکرد: ملت ها در دوران سختی مورد سنجش و آزمایش قرار می گیرند و تاریخ بشریت درباره عملکرد ملت ها در مواجهه با مشکلات قضاوت خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ملت ایران ۴۳ سال پیش توانست یک شاکله حکومتی دو هزار و ۵۰۰ ساله سلطنتی را ساقط و یک گفتمان نو حکومت داری را شکل دهد و بعد از آن در دفاع مقدس هشت سال مقابل دنیا ایستاد.

وی بیان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا مردم ما با یک مشکل و چالش سخت مواجه شدند اما در یک اقدام فوق العاده فرمان امام جامعه در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه را رقم زدند.

سردار سلیمانی ادامه داد: در مقابله با کرونا ، کشور ما اوج انسجام ملی و اتحاد یکپارچه را به نمایش گذاشت و نشان داد تشکیلات بسیج یک سازمان مردمی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: طی ۲۱ ماه گذشته با هم افزایی بسیج و به همت بسیجیان مخلص در سراسر کشور بیش ۱۷ میلیون بسته کمک معیشتی با اعتبار ۲۱ هزار میلیارد تومان برای رزمایش های کمک مومنانه به همت خود مردم برای اقشار آسیب دیده فراهم شده است.

وی گفت: عملکرد سپاه نینوا در موضوعات مختلف بسیج به ویژه کمک مومنانه و طرح شهید سلیمانی خیلی خوب بوده است .

گفتنی است طی این مرحله ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل مواد غذایی در سراسر استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما