plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۱۹۲۰۰
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خبر داد

مطالبات کارگران هفت تپه به زودی پرداخت می شود

پرداخت حقوق به صورت ماهانه می شود
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان با اشاره به اینکه بخشی از مطالبات عقب افتاده کارگران هفت تپه هفته آینده پرداخت می شود، گفت: با برنامه ریزی که صورت گرفته، پرداخت حقوق نیروی انسانی این شرکت به صورت ماهانه پرداخت می شود.
مطالبات کارگران هفت تپه به زودی پرداخت می شود
عبدالعلی ناصری در گفت‌وگویی اظهارداشت: امروز مدیرعامل، معاونان و اعضای هیات مدیره شرکت هفت تپه تعیین و معارفه شدند.

وی با اشاره به اینکه شخصا امروز در جمع کارگران هفت تپه در محل کارخانه حضور پیدا کرده و از نزدیک با آنها گفت‌وگو کردم، افزود: شرایط فعلی برای کارگران تشریح شده است و انتظار می رود با همکاری که صورت می گیرد، شرایط بهتری در آینده برای این واحد تولیدی رقم زده شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان ادامه داد: موفقیت شرکت هفت تپه قطعا در گرو کمک و همکاری کارگران است و از آنها انتظار داریم که مجموعه مدیریتی جدید شرکت را یاری کنند.

ناصری تصریح کرد: مطابق با آمادگی اعلام شده از سوی مجموعه مدیریتی جدید، مراحل بهره برداری از واحدهای کارخانه هفت تپه از فردا آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور بهره وری و فعالیت تولیدی این مجموعه اقتصادی، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برنامه مدیریتی کوتاه، میان و بلند مدت را در دستور کار قرار داده است.

در نشست یکشنبه شب هفته جاری که به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد نسبت به تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت هفت تپه اقدام و مدیریت این مجموعه عظیم به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.

شرکت توسعه نیشکر هفت تپه در شمال خوزستان و در حوزه سیاسی شهرستان شوش به عنوان نخستین واحد نیشکری کشوری ، در سال ۱۳۹۴ به بخش خصوصی واگذار شد و از آن زمان تاکنون این مجموعه صنعتی کشاورزی با بحران های کارگری و تولیدی رو به رو بوده است.

سه ماه پیش با حکم دستگاه قضایی مالک خصوصی شرکت توسعه نیشکر هفت تپه خلع ید شد و اداره آن به دولت واگذار شد.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حدود پنج هزار نیرو در ۱۵ کیلومتری شهر شوش واقع شده است

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما